• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

d&r [serie 2000] 20 kanaals mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2003
Berichten
922
Locatie
the D
Ik heb steeds minder tijd voor muziek en steeds minder ruimte in mijn flatje, dus hij moet het veld ruimen voor een compacter dingetje...want hij is groooot. althans, voor een 20 kanaals mixer dan :)
Ziet er prima uit, zie foto's, maar moet wel effe nagekeken worden. Sommige van de knoppen kraken wat, en sommige kanalen vallen af en toe weg, en komen dan weer terug als je de gain iets opendraait, of aan een mute-knop of andere knop op dat kanaal zit. Waarschijnlijk gewoon wat vuil, hij had het al toen ik hem kocht, en ik heb het gedeeltelijk verholpen door wat (voorzichtig) schoonmaakwerk, maar heb geen tijd en zin gehad om hem een grote beurt te geven.

Al met al dus een prima uitziende d&r klassieker met mooie sound, die na wat werk weer in prima conditie te krijgen moet zijn, inclusief 19 inch voeding, service manual, en 2 goede studiosnakes 8 xlr naar 8 stereo jacks. Daar kan je dus al 16 kanalen mee aansluiten.

Dit mengpaneel heeft ontzettend veel mogelijkheden door de flexibele opbouw, met onder andere "floating subgroepen", je kan van elk kanaal met de druk op een knop een subgroep maken, en er andere kanalen naartoe routen, etc. Hij heeft voor elk kanaal een gewone fader en een kleinere monitor fader, die je kan gebruiken om een aparte mix te maken naar je monitors, maar die je ook apart kan gebruiken als extra input; dus maximaal 40 inputs... etcetera, etc.

Dit alles moet kosten; 220 euro, een heel schappelijk prijsje. Op te halen in kampen.
 
1
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    151,4 KB · Bekeken: 81
ik heb overigens ook interesse in ruil;

een compacte mixer, minimaal 8 mono, 4 stereo, minimaal 3 bands eq per kanaal, en in nette staat. Merken; behringer, soundcraft, dat soort dingetjes.
 
Je kan overigens hier de manual downloaden voor wat meer informatie. Het is dus de series 2000 uit 1984.

De afmetingen zijn oppervlak 1x1 meter en hoogte op zijn max ongeveer 18 cm. En hij is zwaar, dus wordt niet verzonden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top