• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Solina String Ensemble en Crumar Trilogy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Ik ga me toch wat meer bezighouden met het maken van muziek dan apparaten op te knappen, bij deze te koop..

Solina String ensemble, heeft een opknapbeurt nodig. Er zit nu een soort nep lederen jasje omheen, waarschijnlijk om de goedkope houten behuizing te camoufleren.. 8o)

MAAR DIE SOUND!!!!! daar gaat het om en die doet het prima.. vraagprijs 175,-

Crumar Trilogy, mist een C4 toets en paneel laat slijtage zien, het leuke van deze synth is dat hij 3 secties heeft een Synthesizer, een orgel en een string sectie. De synthesizer functie moet wat aan gedaan worden. een paar toetsen klinken zachter. De string en orgel functie doen het prima. Vraagprijs 125,-

Hier zitten filters (chips) in die ook gebruikt zijn in deze synths:

cem 3320:
CMI Fairlight II (earlier versions) 8
Crumar Trilogy 6
Elka Synthex 8
Linndrum 2
Oberheim OB-8 16
Oberheim OB-SX ?
Oberheim OB-Xa ?
PAiA Proteus 1
PPG Wave 2.0 4
Sequential Circuits Prophet-5 rev.3 5
Sequential Circuits Prophet-10 10
Sequential Circuits Pro-One 1

Ik heb wat mp3'tjes gemaakt van de Crumar en Solina, je kunt ze (als je geintereseerd bent) samen met wat foto's bij mij aanvragen. (op één of andere manier lukt het mij niet om foto's te plaatsen :-(

Bij de trilogy komt eerst het synth gedeelte in actie met wat filter instellingen, daarna de synth presets, als tweede komt het orgelgedeelte en als laatste het stringgedeelte. Als je de strings beluisterd van de trilogy en de Solina valt op dat ze op elkaar lijken :-)

De Solina is gewoon de ........Solina :-)

Oja bij de crumar kun je de 8 presets gewoon met potmeters op de print veranderen ook een gave functie
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top