Popnagels

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.807
Locatie
Velserbroek
'Ola.

Ik ben bezig om mijn eigen flightcases te bouwen met onderdelen van Conijn Muziek uit Eindhoven. Nou ben ik zo goed als klaar, alleen ik kom ongeveer 20 popnageltjes te kort.

Zou iemand (die in Eindhoven woont bijvoorbeeld) zo vriendelijk willen zijn om voor mij een zakje popnagels bij Conijn mee te nemen? Dan kan ik op de DSF Meeting nog ff snel mijn case afmaken. Het zijn van die "geribbelde" popjes, speciaal voor flightcases, maatje 4x12.

Als iemand er nog een paar heeft liggen mag je natuurlijk ook reageren, ik betaal er uiteraard voor.
 
Laatst gewijzigd:
Re: Popnagels

Voor zij die niet weten wat popnagels zijn;

popnagels = blindnagels of zoals wij het noemen = poprevetten :geslaagd:
 
Hoe speciaal ?

Hoe speciaal ?

Hoe speciaal zijn die dingen.. ik dacht dat je die popnagels gewoon bij de Gamma kon halen.. niet dan ?
 
Re: Hoe speciaal ?

Re: Hoe speciaal ?

Origineel geplaatst door CraZ
Hoe speciaal zijn die dingen.. ik dacht dat je die popnagels gewoon bij de Gamma kon halen.. niet dan ?
Yep en wellicht bij de meeste andere bouwmarkten ook.
 
Ik zie het gezicht van die verkoper in de Gamma al voor me als je vraagt of ze ook poprevetten hebben. :D

Geribbeld is natuurlijk altijd beter, maar dat moet inderdaad toch niet persé?
 
Goed...


Zowel mijn vader als mijn buurman zijn al een 40-tal jaren klussers, en zij hebben beide nog nooit zulke popjes gezien. Ik nam dus aan dat ze speciaal voor flightcases waren en dus niet in de bouwmarkt/ijzerhandel te krijgen. Ik kan strraks wel even kijken.

Geribbeld is beter als je metaal direct het hout in popt. Als je metaal/kunststof op metaal popt hoeft het niet.
 
Heb ooit wel eens geribbelde poprevetten in de ijzerhandel gezien hoor. Was trouwens een groothandel waar je met een KVK nummer alleen terrecht kon. Dus in grootverpakkingen per veul.

Ik zie die ogen van die mevrouw achter de balie al als je vraagt of ze ook die dingen geribbeld hebben. :D
 
Back
Top