KRK RP 6 vs Tannoy reveal actives

Origineel geplaatst door napalmman
Thnx voor je post chef :)

En wat betreft de "openheid" van je KRK's?



Ik vind echt dat bij de KRK het geluid in de speaker blijft zitten ipv dat het er uit komt...
Was laatst bij feedback Apeldoorn en heb er daar verschillende getest.

Vond alleen die Rocked van KRK nog wel aardig.


Heb zelf de reveals's en zou ze niet eens ruilen tegen KRK.
Alhoewel mn Tannoys er nu toch wel uit gaan want ik heb vandaag 2 Mackie HR842 bestelt.
 
Heb zelf Rokit 8 KRK staan in de studio. Zeer tevreden over. Ze geven de perfecte diepgang en presence die je nodig hebt.
 

Attachments

  • monitor1.jpg
    monitor1.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 76
heb hier de rokit RP6 staan en ben erg tevreden. Voor mij was het kriterium dat ze bij weinig dB ook nog een eerlijk geluid geven de doorslag. (flatmens). Af en toe gaat het iets harder en dan ook zijn ze super helder, geen rommelig laag of scherpend hoog). De prijs kwaliteit verhouding is gewoon beter tenopzichte van andere setjes.
 
Origineel geplaatst door mrt
jip, die van mij gaan ook nog terug voordat de garantie om is, de grijze ringen rond de woofer van m'n KRK RP-8's komen los, en ik vertik het van ze zelf vast te lijmen :engel:

verder vind ik ze geweldige monitors voor hun prijs!

Dat hebik ook...niet dat ze eraf vallen maar toch...Zou het veel uitmaken?
 
he dit had ik ook (echter bij aanschaf van de monitor al) ben der wel even mee terug gegaan toen... resoneerde irritant
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Dat hebik ook...niet dat ze eraf vallen maar toch...Zou het veel uitmaken?

verder geen last van, alleen 't esthetische aspect.. resoneert ook niet ofzo.. maar 'k heb wel graag dat alles in orde is, zeker omdat'k er indertijd 550 € voor neergeteld heb..
 
Da's een nette prijs hoor....ik 600...kreeg er toen wel een setje mopads gratis bij..
Tegenwoordig zijn ze nog niet cheaper te koop volgens mij...heb er trouwens ook geen last van...alleen een beetje jammer dat wel...

De krk''s rocken echt zwaar qua klank trouwens! L:)
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Da's een nette prijs hoor....ik 600...kreeg er toen wel een setje mopads gratis bij..
Tegenwoordig zijn ze nog niet cheaper te koop volgens mij...heb er trouwens ook geen last van...alleen een beetje jammer dat wel...

De krk''s rocken echt zwaar qua klank trouwens! L:)

ja vond ik ook wel een nette prijs (maar voor dat geld mag het ook wel in orde zijn), binnen m'n budget toen vielen ook nog die tannoy reveals, heb'k snel laten staan na 10 seconden luisteren..

'k denk wel niet dat'k tegenwoordig echt te horen krijg hoe m'n KRK's klinken, qua akoestiek kan er nog wel 't een en 't ander gebeuren in m'n kamer.. in ieder geval kunnen ze toch alle low end met gemak aan..
 
Back
Top