• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop Roland Rs 70

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Wegens impulsieve aankoop, te koop mijn Roland Rs 70 2 x bespeeld uiteraard in nieuwstaat met handleiding/adapter en cd rom

Ik hoef geen absolute prijs ik heb geen haast,of het onderste uit de kan, maar gewoon een leuk bod,
dus wie maak ik blij met deze toch wel te gekke synth, hij staat speelklaar bij mij thuis in Hellevoetsluis, de doos en de bon zijn helaas perongeluk weggegooid, maar hij is in okt 2005 gekocht bij Peter Verspuy in Rotterdam, en iedereen kent mij daar al jaren,

ik heb o.a een Triton extreme,een V-Synth, en een Novation Ks rack, en de Rs 70 voegde eigenlijk niet toe aan mijn spulletjes, vandaar dus de verkoop,

Inruil van een Yamaha Dx 200 is altijd welkom, want die zoek ik nog,

Ook heb ik nog staan een Roland Va7 en een Roland Exr-40 Oriental allebei in onbeschadigde staat en compleet, bij de Va7 2 variphrase zips Opera singers en World

Intresse? mail me maar, we komen er altijd uit,
Groetjes van Johnny Ykaruz Hellevoetsluis.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top