little sound dj (gameboy rom)

Ik heb nanoloop zondag op de meeting gehoord (van jena_mu6) en ik was aangenaam verrast!!

Lekker lofi geluid en nog stereo ook!

Het enige nadeel is wel dat je alleen kunt programmeren met een loopende sequencer; Dus terwijl de sequencer speelt.
Daar wordt je na een tijdje componeren een beetje gaar van, zo vertelde Jena mij.
 
Nou heb ik het eindelijk klaargekregen;
iets aanschaffen zodat ik mijn muziek mee naar bed kan nemen...
Nou is slapen er echt niet meer bij :gaap:

Jezus dit programmatje is verslavend: LSDj is binnen en hij is vet.

De sampletjes zijn dik (alle toffe drumcomputers zitten erin, en wat jells en kreten; op 8 bits su-per o.k.), de allophones zijn schitterend (ik heb 'dob audio' als woord geprogrammeerd in de "stem" bank), en de synths moet ik nog gaan uitpuzzelen, dat gaat wat dieper.

Wel klinkt hij veel beter (en harder) op GBC dan op Pocket....
bovendien; op pocket vreet hij batterijen en is het ergonomisch niet fantastisch; dus gewoon de Classic gebruiken!

verder kwam ik dit nog tegen; kent iemand het en is het wat...?
www.pocket-music.net

Het ziet er akelig goedkoop uit maar misschien vergis ik mij.... iemand ervaring ermee?
 
Re: little sound dj (gameboy rom)

Origineel geplaatst door dob
Het programma werkt met wavetables a la SIDstation.

Ik ken die ROM niet, maar een SID werkt in ieder geval niet met wavetables...
 
nouja in ieder geval werkt het met tabellen (waarin je parameters kunt loopen) die je kunt toewijzen aan een instrument...

Just like yo' SID!

"Wavetable" heeft een andere betekenis he.... ?
Sorry for the mix-up.
 
Origineel geplaatst door dob
Nou heb ik het eindelijk klaargekregen;
Jezus dit programmatje is verslavend: LSDj is binnen en hij is vet.

Even een oude thread vervuilen: heb je nog een "originele" LSDj gekocht of de ROM-image? Want LSDj is net meer (betaalbaar) te koop helaas.....

Ik heb zelf ook lang gezocht naar originele Nanoloop, maar heb uiteindelijk maar besloten een cartridge te kopieeren en mijn eigen flashROMmetje te maken. En heb er geen spijt van :yamaha:
 
Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Even een oude thread vervuilen: heb je nog een "originele" LSDj gekocht of de ROM-image? Want LSDj is net meer (betaalbaar) te koop helaas.....

Ik heb zelf ook lang gezocht naar originele Nanoloop, maar heb uiteindelijk maar besloten een cartridge te kopieeren en mijn eigen flashROMmetje te maken. En heb er geen spijt van :yamaha:

JAAAAH schandalig, was ff hier net toevallig gaan kijken wat ik ook alweer betaald had voor mijn Little Sound DJ (hardware rom), blijkt dat ze nu de laatste cartridges aan het verkopen zijn voor 799 DOLLAR!!!!!

Die verkopen ze toch never nooit niet meer?! What's the use?! Welke compleet gestoorde gaat nou 799 dollar neerleggen?! Ik bedoel ik kan zelf nogal eens uit de band klappen als ik iets MOET hebben, maar... 799 dollar gets you right down to earth again!
 
Origineel geplaatst door DeLoN
ben nog steeds op zoek......

hellup

Koop de rom image voor $45 en vraag of Ernest@303 of iemand anders het voor je wil flashen.
 
Origineel geplaatst door miketv
check de nanoloop live in actie over een dikke P.A.

endorphins (live)
vrijdag 5 maart - de kelder, amersfoort www.dekelder.org
zaterdag 13 maart - veemtheater, amsterdam www.cemstudio.com

Jaja.....
en 13 maart is er een soundscape battle, zag ik...... ja jongens, een soundscape battle.
Is dat humor of echt serieus?!
Who has been taking too much dope? :D

Leuk dat men zich bij het CEM inzet voor kinderen! Het kan niet vroeg genoeg beginnen, een synth manie. Te beginnen met Nanoloop en LSDj
 
hehehe nog ff en je kunt met je Nokia plugins en softsynths downen en er muziek op maken of nog beter, je gebruikt hem als sequncer voor je midi aparatuur.

Als ze zo door blijven gaanl kan niks mij meer verbasen.(nou ja analogenmobifoon misschien)
 
Back
Top