cubase & audio vraagje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kees

Nieuwkomer
Lid sinds
1 september 2002
Berichten
2
Locatie
achthuizen
=( Ben sinds kort weer een beetje bezig met Cubase , versie VST/32 5.0 op mijn iMac. Mijn laatste ervaring was op de Atari. Probeer nu eerst wat audio zaken te bekijken. Dit is voor mij n.l. nieuw. Loop nu echter steeds tegen een probleem op. Na het importeren van een AIF op een audiotrack kan ik de song maar 1 keer afspelen ? Kan er wel vanalles mee doen maar het blijft maar bij 1 keer. Na saven en opnieuw opstarten blijft het wederom maar bij 1 keer. Wat heb ik over het hoofd gezien ?? Een voorkeur of een ander instelling. Hulp !!
 
Hmmm...... klinkt wazig. Maar midi lukt wel prima enzo? Probeer dat anders eerst even uit te testen. En als dat goed werkt de audio instellingen en desnoods gewoon wat rommelen met die instellingen (natuurlijk met de handleiding daarbij). Misschien dat de software met een update wel goed werkt? Of vraag het anders aan de importeur BMI na, die geven hele goeie support (volgens Bamse).

ps. Misschien leuk om je even voor te stellen bij 'nieuwe leden' forum.
 
Het probleem is dat je GEKRAAKTE SOFTWARE gebruikt. En dan moet je niet op dit forum om tips gaan vragen. Ga naar de winkel, koop Cubase, en je probleem is opgelost.

('audio-speelt-maar-één-keer' is algemeen bekend als crack van Cubase 5 voor de mac)
 
OK, iets minder subtiel kan ook. :)
 
lol... ach jah, als ie nou maar wist dat hij het met gratis spul ook voor elkaar kan boxen dan had hij zich deze kaak stoot bespaard =0)
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Het probleem is dat je GEKRAAKTE SOFTWARE gebruikt. En dan moet je niet op dit forum om tips gaan vragen. Ga naar de winkel, koop Cubase, en je probleem is opgelost.

('audio-speelt-maar-één-keer' is algemeen bekend als crack van Cubase 5 voor de mac)

Nou was het alleen maar bedoelt om een hernieuwde kennismaking met Cubase mogelijk te maken.......dus inderdaad met een crack ja... [Geen dooddoener] maar sorry dat ik jullie lastigval. Was niet mij bedoeling jullie kostbare tijd te verdoen. CU en dank.:kont:
 
Okee zo bedoelde ik het nou ook weer niet (boter... hoofd...). Maar hij vroeg hoe het kwam dat ie geen audio had en dat weet hij nu.
 
Zo'n reactie maakt hem alleen nog maar zieliger.

En een n00b met warez afzeiken is misschien hard maar wel duidelijk. En daar is ook wat voor te zeggen.
 
Helemaal gelijk Fuse! Maar iedereen heeft vast wel eens een crackje gebruikt. Dus om iemand meteen zwaar te veroordelen.
Het hoort zeker niet. En er vragen over stellen op een forum met kenners ;) is dan zeker niet zo slim *D
 
Ja Ja Ja... jammer joh :) en je heb gelijk niet zo slim van kees
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top