Knoppen voor schuifpotmeter gezocht..

rutgerjv

Ouwe rot
Lid sinds
23 juli 2002
Berichten
561
Locatie
Elst (GLD)
Hallo,

ik ben bezig zelf een synth te bouwen en heb voor de twee ADSR's schuifpotmeters gebruikt in plaats van draaipotmeters omdat ik dat zelf fijner vindt. De potmeters zitten er inmiddels in, maar ik kan geen geschikte knoppen vinden die erop passen. Conrad heeft niet de juiste maten.

Heeft iemand hier misschien nog 8 stuks voor mij thuis liggen? Bij voorkeur niet zo groot als op een mixer, maar een slagje kleiner, zoals op bijvoorbeeld op de Roland U20 of Yamaha SK10 zitten. Het liefst zwart van kleur met een wit of zilver streepje. En het belangrijkste, de maat: het moet passen op het uitstekende stuk van de schuifpotmeter. Dat stuk is 5 x 1,4 mm. Maar 4 x 1,2 mm mag eventueel ook (dat is geloof ik meer een standaard maat), dan slijp ik de boel wel wat bij.

Als iemand toevallig nog een bakje met dit soort onderdelen heeft kan ie mij heel gelukkig maken. En natuurlijk heb ik er een vergoeding voor over.

Groeten,

Rutger
 
Hey Matrix,

bedankt voor de tip. Ik had daar zelf ook aan gedacht. Ik heb daar al eerder de andere onderdelen besteld voor deze synth-in-aanbouw, maar 8 losse knopjes bestellen wordt een beetje een dure grap nu. Ze hebben een minimum van 200 euro geloof ik. Dus ik hoopte dat iemand misschien nog iets (2de hands van een sloop synth ofzo) had liggen.

Groeten,

Rutger
 
zeg jij maar welke knopjes je wilt hebben dan neem ik ze wel eerdaags met mijn bestelling mee

stuur maar een mail
 
Back
Top