Elektron babbel bij feedback 27 okt

Thoraval

Ouwe rot
Lid sinds
31 mei 2003
Berichten
559
Lees ik net op de feedback site:

Elektron Machinedrum clinic

Vanaf zijn geboorte in 2003 is de Elektron Machinedrum een doorslaand succes.

De in cool geborsteld staal uitgevoerde drumsynthesizer / sequencer wist vrijwel onmiddellijk een groot publiek voor zich te winnen. Zowel de sounds, afkomstig uit vier verschillende synths, als de gebruiksvriendelijke interface dragen hieraan bij.

Vorig jaar bracht het Zweedse Elektron de Monomachine uit. In goed Nederlands gaat het om een 6 track multiple synthesis and effects sequencer, met keyboard. Het serieuze apparaat beschikt over 5 verschillende typen synthese, talloze hoogwaardige effecten, een uitstekende sequencer, drumcomputer en nog veel meer. Het apparaat heeft al diverse onderscheidingen gewonnen, waaronder de Future Music Platinum Award.

Je zou gemakkelijk 20 pagina’s kunnen vullen met informatie over beide apparaten. Leuker is het natuurlijk wanneer iemand met verstand van zaken het tweetal in levende lijve aan je uitlegt. En daarom komt op donderdag 27 oktober Daniel “Owland” Eriksson langs bij Feedback Rotterdam om precies dat te doen.

Daniel heeft aan de wieg gestaan van beide apparaten en veel gebruikers kennen hem als contactpersoon bij Elektron.

Daniel begint om 19:30 uur en is van plan om 1,5 uur per apparaat te besteden. Be prepared!
 
denk het neit, feedback is groote genoeg. Zoveel mensen zullen er wel niet komen. Ik niet bv :)
jammer genoeg :(
 
Ik ga er zeer zeker bij zijn.... Ik had owland aka daniel daar al over gesproken... Ik ga eindelijk daniel ontmoeten :P
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top