• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

monitors and amp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
te koop

spirit absolute 2 speakers en een alesis RA300 versterker

ik verkoop het setje aangezien ik het weinig gebruik en aktieve monitors heb. ze staan nu boven een dj set maar er komt daarvoor een kleiner aktief monitor setje voor.

spirit absolte 2 speakers zijn denk ik ruim 2 jaar oud en werken nog goed

de alesis RA300 is net 2 jaar oud en zit 1 klein schoonheids foutje in
ik heb ooit eens de jack er verkeerd uitgetrokken waardoor het op een kanaal wel eens kan kraken via de jack aansluiting het is een kwestie van solderen of een nieuwe jack er in solderen kosten zullen niet meer als een 10tje zijn.
maar je hoeft het niet te vervangen omdat je de versterker ook via de XLR kan aansluiten of de tulp aansluiting.
ik heb hem zelf daarna altijd via de XLR aansluiting aangesloten gehad en het werkt prima.

de spullen zijn rustig te beluisteren en de testen bij mij en een bak koffie kan er ook van af en met mazzel krijg je er ook nog een koek bij.

de prijs

ik heb de spullen alle nieuw gekocht en ik heb er nog boekjes bij alleen de aankoop nota's liggen bij de boekhouder.
de dozen heb ik weggegooid omdat ik daar geen ruimte voor heb.

de versterker zat ik te denken om hem voor 175€ te verkopen
de speakers kosten 200€ en je krijgt er ook goed speaker kabel bij]

leuk setje voor in de studio
:D
 
foto 1
 

Attachments

  • monitor spirit.jpg
    monitor spirit.jpg
    22,6 KB · Bekeken: 80
foto 2 de versterker die wel een stof doek kan gebruiken :D
 

Attachments

  • versterker alesis.jpg
    versterker alesis.jpg
    44,7 KB · Bekeken: 80
even voor de duidelijkheid

de versterker is niet defect alleen de jack input zit iets los en je kan hem ook vie de XLR of de cinch aansluiten

en dit setje mag voor een hele leuke prijs de deur uit
 
600 x bekeken maar geen reaktie

iedereen arm????? 275€ te veel voor dit setje monitors???
 
dit setje mag nu weg voor een bodem prijs aangezien ik andere aankopen wil doen die ik niet wil laten wachten.

zeg wat jij er voor over hebt en de kans is groot dat ik er op in ga. ik heb wel een minimum prijs in gedachte waar ik niet onder zal gaan dus een bod van 100€ voor het setje gaat niet lukken

bied er op los want het moet zo snel mogenlijk weg
 
versterker blijft staan en word niet meer verkocht ivm met andere referentie monitors waar een versterker voor nodig is

ik heb nu alleen de spirits te koop staan incl de speaker kabels
 

Attachments

  • spirit.jpg
    spirit.jpg
    38 KB · Bekeken: 86
de versterker en monitors worden bijde toch weer aangeboden. ze staan mij giganties in de weg en ik wil er van af



in de winkel krijg ik een inruil van 225€ dus dat word de verkoop prijs nu.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top