Beyond Awakening (electronic mellow)

Marando

Poesie!
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
822
Locatie
Sneek
Hoi allemaal.

Het is even geleden, maar ik heb een nieuwe track die ik de moeite waard vind om met jullie te delen.
Het is gemaakt in Cubase met Reason 3.0 rewired. Ik heb gebruik gemaakt van Cameleon VSTi en er komt nog het een en ander uit Reason 3.0 (hoofdzakelijk de beat).

De track is opzich redelijk eentonig, maar op dit moment heb ik even geen inspiratie meer. Wellicht heb jij een idee? Ik hoor het graag!

Je kan 'm vinden op mijn soundclick site.
Beyond Awakening

Om te luisteren hoef je niet aan te melden of in te loggen. Klik gewoon op "hi-fi" en 't komt allemaal goed.

Groetjes! :dj:
 
luistert lekker weg. Je geeft zelf al aan waar het zwakke punt van je track ligt. Meer variatie met name in de beat zou je track zeker ten goede komen. Over de mix kan ik weinig zeggen aangezien ik op laptop speakers aan het luisteren ben..
 
Bedankt voor je feedback!

Ik zit inderdaad met de beat in mijn maag. Opzich ben ik er tevreden mee, maar hij is wel heel erg eentonig ja. :Z
Maar ik ben dan ook een beetje lui als het op een beat aankomt. Maar ok.. zodra ik verder ga met deze track zal ik me hoofdzakelijk focussen op wat variatie, en ik denk dat ik wel een ideetje heb hoe ik dat ga aanpakken.

Laptop speakers.. dan komt ie niet echt goed tot zijn recht he? ;)

Groetjes!
 
Back
Top