Mijn R70, DOOD???;( ????!!

gremlin23

Compleet gestoord!
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
1.186
Hey guys,

Vannacht rond een uur of twee, toen ik mijn studio aan het afsluiten was rook ik een verdacht luchtje.
Alsof iets was doorbrand. Volgens mij stonden alle apparaten nog aan, dus ik begreep het niet...

Nu, wilde ik vannochtend nog even mijn laatste track beluisteren maar... De R70 reageerd niet meer. De aan en uit knop doet niks. Oftewel er is kortsluiting opgetreden of zo.
Dit is echt vreselijk gezien ik ook allemaal goede zelfgemaakte grooves in het apparaat heb zitten..

Wie heeft hier een beetje verstand van?
Is mijn R70 helemaal naar de K^&&^$, of is het een simpele kwestie van opendoen, nieuw component in zetten en hij doet het weer??
Ik ken alle elektronika benamingen niet...

Of, is het misschien de adapter. De ligt het aan de Adapter? Adapter die zo vreselijk moeilijk te vinden?
Woont er misschien iemand in de buurt met een goed werkende adapter voor de R70 (Ook de R8 en menigtal andere roland gear gebruiken deze specifieke adapter...).
Ik woon in Den Haag (Zeeheldenkwartier).

Ik wacht jullie reactie af.

Ik hoop dat het de adapter is. Dit betekend dan ook weer een Lange zoektocht en tijdverlies. Terwijl ik vandaag zoveel editing wou doen aan de drums :(

IK BEN ZIELIG. =(

Iemand moet mij helpen:{=(

Alvast bedankt en groetjes Frederik.
 
Ik kan je helaas niet helpen, maar wil gewoon mijn medeleven getuigen.
Ik ken het gevoel na het verlies van zoveel werk...
Hopelijk komt het allemaal goed.
 
Bel tach-tally even, misschien kunnen die je helpen.
Of loop even langs Rock Palace..allemaal Roland Heads daar, wie weet kunnen zij je verder helpen of weten zij iemand met een adaptooooor

Succes!
 
Hey Guys,

Bedankt voor de medeleven en tips.
Ik ga even langs een elektronika zaak. Kijken of het aan de adaptor ligt...
Door dit hele gebeuren mis ik ook nog een lesje sonologie:(


Groeten,

Frederik.
 
ah, doe maar de groeten aan Michael van Hoogenhuize als je die ziet.
Of geeft ie geen les meer bij jullie?

;-)
 
Hallo,

Die naam zegt mij niks. Al onthoud ik slecht namen.
Doe wel de 1jarige course. Misschien geeft hij alleen les bij de Bachelor/Master opleiding.

Overigens, Mijn R70 doet het weer!!!!

Ben naar Radio Twente gegaan, waar ik vriendelijk ben geholpen.
Adapter bleek dood. Gellukkig!!! Heb met veel plezier de 12,50 euro voor een nieuwe adapter betaald.

Groeten,

Frederik.
 
Back
Top