• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg X-911, TR-505, TR626, Deep base 9,...: te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nIQ

Stamgast
Lid sinds
10 juli 2003
Berichten
233
Locatie
belgië
Enkele dingen te ruil,

- Korg X-911: analoge gitaarsynth, maar ook een leuk filter of bas en pieo synthje al je hem aan een pro-solo ofzo hangt.
Goeië net niet perfecte staat: aan de kantjes is hij wat geschaafd, valt niet op, geen kraakende pot's, originele handleiding

- Roland TR-505: welgekend, geen adapter, wel nog het piepschuim doosje waar hij inzat en ergens een geprintte handleiding. Goeië optische staat. Probleem is dat er maar 1 baterijklepje is voor de 505 en de 626 die hier onder staat.

- Roland TR-626: welgekend, geen adapter wel franse handleiding. Eer zit ruis op de stereo out, maar de apparte uitgangen zijn OK en iemand met een soldeerbout lost die ruis ook wel op. Zoals vermeld maar 1 klepje voor de 505 en de 626, de eerte krijgt het!

- Deepbase 9: monosynth ala TB-303. Kan als midi naar CV/gate cenvertor gebruikt worden. in goede staat. 1 knop draait iets soepeler dan de andere, maar de knoppen zitten zoizo zo vast dat ik dit als een voordeel zag. Er kraakt niets.

- Tot slot een terratec geluidskaartje met 1 adat I/O, 2 midi I/O en digi coax I/O. De naam ontgaat me, zal ik later bij posten.


WAT IK ZOEK:

Mic-pramp's, compressors, Microfoon's, Rack-synth's, triggerpad (oktopad e.d.), midi-klavier

Ik heb geen centen nodig en de meeste dingen worden ook gebruikt. Ik heb gewoon enkele dingen harder nodig en wil dus eventueel nog wat €'s bijleggen voor iets leuk.


-Ik heb geen wagen en woon in Dendermonde: België. Dus ik vrees dat iemand die het ziet zitten eens op de koffie te komen, de beste oplossing zal zijn.
-Ik heb ook geen angst van treinen e.d. dus binnen België kan ik ook steeds zelf de trip maken.

Grz Nik
 
Hey,

De Deep base 9 en de Korg X-911 zijn zo goed als weg

De rest blijft te ruil

Ik heb trouwens nog een kopie van de Casio SK-5 liggen van realistic. Leuk voor bending. Kan mss. ergens gebruikt worden om een ruil aan te dikken ;)

ruilvoorkeuren op dit moment: MIDi-klaviertje (hoeft geen vet masterklavier te zijn), Sure SM47 en 48, Octopad of SPD achtige dingen,...
 
- De Korg X-911 en de SK-5 kopie zijn op de post

- De Deep Bass 9 is gereserveerd


- de TR-505, TR-626 en de terratec ews88D (zo heet dat geluidskaartje) zijn nog te ruil...
 
:stupid

Kan ik de vorige post weer niet wijzigen


De geluidskaart heet dus: EWS-88-D en niet ews88D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top