• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nagelnieuwe Nord Lead 3 + Lexicon MPX110

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Frederik654

Stamgast
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
103
Locatie
België - Mechelen
Hoi,

Na duchtig nadenken en twijfelen toch maar besloten om mijn twee enige harde waren van de hand te doen.
Ik heb de Nord Lead 3 anderhalf jaartje geleden gekocht en heb hem sindsdien hoop en al 40 keer aan en
uit gezet. Was toen nog compleet Cubase aan het leren en wilde ook wat muziek maken .. vakantiecentjes
in de pocket en naar de winkel gelopen .. Ineens nog maar wat efx erbij genomen en pedaaltjes maar dan
thuisgekomen en bleek dat ik er eigenlijk toch niet zoveel meer mee was. Beter nog wat geoefend ;)

Toen kwam Ableton Live 4 op de proppen met midi en ben ik compleet verhangen geraakt aan samples
en Vst's waardoor het Leadje een beetje 'te sjiek' was voor me. Ken geen noot muziek en deed er dus
geen bal meer mee.

Ik ben van plan om een nieuwe wagen te kopen en was zo een beetje aan het rekenen gegaan
en zodoende deze beslissing genomen. Ben van nature uit ook DJ en wilde gewoon eens iets anders ..

Ik heb voldoende fotos online gezet denk ik dus kijk maar eens .. is zonder zeveren geen krasje
op en rondom de knopjes geen slijtages. Alles is echt nieuw. Zelfs de plastiekjes op de displays zijn er nog.
De Mpx is nog een ander verhaal .. Deze heb ik simpelweg maar een tweetal keer aangesloten dus die is nog nieuwer.

Hierzo voor de pics ..

Prijzen:

Voor de Nord Lead had ik graag iets van een 1700 Euro ( ofte 68000 Bef ofte 3400 FL ) gehad.
Dit is dan samen met 2 2.5m Midi kabels en 4 4m audiokabels en een Roland DP6 Switchpedaal
en een Roland EV5 Foot controller. Ik heb de doos, de handleiding enz ..

Voor de MPX110 had ik graag een 150 Euro ( ofte 6000 Bef ofte 300 FL ) gehad.
Hier is ook de doos en de handleiding en de adapter nog bij natuurlijk.

Verzenden of ophalen eenmaal iemand deze wil ( of apart ) kan achteraf nog geregeld worden.
Ik zit er niets mee in om zelf een tripje naar Nederland te doen als het niet te ver is of weet ik veel wat.

Fred.

Ps, fotos van de auto waaraan deze verkoop mee kan helpen staan er ook op :mexico:
 
Wegens het niet compleet opzoeken van huidige prijzen verlaag ik
de Nord Lead naar 1350 Euro .. Hij is echt onberispelijk en wil er nu
ik hem te koop heb gezet toch echt wel vanaf .. zit niet op zijn plaats hier.

Fred
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top