• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Art Studio MP | 8x8 i/o geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.009
Locatie
Amsterdam
Wegens aanschaf andere geluidskaart overbodig geworden:

Art Studio MP mic pre-amp

Als nieuw in doos, mooi warm buizengeluid, superstevig gebouwd, mooi spul!

prijs: 50 euro maak het over op m'n giro en ik verstuur hem gratis door heel Nederland!

tubeMPStudio1.jpg


E-band Anda 88 = Audiotrak Inca 88

Het is dus de Audiotrak Inca 88 geluidskaart maar in een ander jasje. Technisch exact gelijk (zelfde drivers dus ook) alleen een ander kleurtje voor de breakout box.

- PCI-kaart+breakoutbox
- 8 analoog in / 8 analoog uit
- goede low-latency ASIO drivers (werkte zelf meestal op 6 ms in WinXP)
- SPDIF uit
- 2 MIDI in / 2 MIDI uit
- monitor optie voor hoofdtelefoon
- max. 48 Khz/16 bit sampling frequentie
- Windows 98/ME/2000/XP compatible
- gebruiksaanwijzing + laatste drivers stuur ik je per e-mail

prijs: 90 euro maak het over op m'n giro en ik verstuur hem gratis door heel Nederland!

bundle-inca.jpg
 
Goed dan, 60 euro voor die geluidskaart inclusief verzendkosten door heel Nederland? Goedkoper dan dat krijg je geen 8 audio in en uitgangen en 2 MIDI in en uitgangen lijkt mij :W
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top