Drum kits....

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 november 2004
Berichten
1.158
is er de mogelijkhied om complete drumkits ( zoals meestal de laaste ongeveer 30 patches in een standaard synth/keyboard) te krijgen ?

nieuwe van bijv; samplecd's ZONDER dat ik dit allemaal in 4 verschillende aanslagen moet samplen naar elke toets?

Maar gewoon een bijv; hot hip-hop kit 3 ( die installeer ik of lees ik in via midi of weet ik veel wat)
en sla op en ik heb een complete nieuwe kit erbij.... waarbij elke toets een percussie geluidje geeft ( je kent het wel )

Ziin hier ( speciale samples cd's voor) ? Bedoel niet echt complete nieuwe expansion board kaarten .... van 300 euro ala roland ?

Weet hier iemand van jullie iets van ?
 
maakt niet uit algemeen...

Ik bedoel bij mij bijv; een korg triton pro x .... of een Motif...

Of moet het dan zo zijn dat ik in een motif ES ( bijv.) alleen maar Yamaha kits kan inladen ?

Ik had gehoopt dat er iets met samples cd's was ( allerlei soorten kit.) Dat je deze via ( weet ik veel wat) kon inladen en NIET ALLES TOETS VOOR TOETS HOEFT TE SAMPLEN....
 
Voor motif es zijn er volgens mij cd's met kits en sounds(w2v formaat ofzo),..kun je zo laden maar je moet wel je dimm ram geinstalled hebben. (Kijk ff bij google motif es kits)
Voor de triton weet ik niet zo 123 maar datsoort info kun je ook wel bijmekaar googelen.
Succes ,...
 
Back
Top