• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

van alles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Zo goed als nieuw, allemaal van Thomann.de afkomstig, nog geen half jaar oud, kan opgestuurd worden, bon nog aanwezig, zij het dat sommige items op dezelfde bon staan, dus dan moet ik copieën maken als er verschillende nieuwe eigenaren zich melden:

DS Evolver - 400 euri
Korg Electribe ER-1 mk2 - 200 euri
MFB-502 analoog minidrumcomputertje - 140 euri
Yamaha MG 10/2 minimengpaneel - 80 euri
EH Holy Grail stompbox reverb (spring imitatie) - 60 euri

2 THON flightcases - 50 euri per stuk, binnenkant is zo gemaakt dat bovenstaande gear erin kan, nieuwe binnenkant schuim los te bestellen (http://www.thomann.de/thon_flexcut_universal_mischpult_2_prodinfo.html)
Ook deze zijn m'n huis niet uit geweest; brandje nieuw.

Het hele zooitje voor een mildere prijs natuurlijk. Het is het ideale minisetupje, met ook analoge gedeeltes.

Deze 2 sessies zijn helemaal hiermee gemaakt, zonder opsmuk of na-geedit, zo in de standaard ingang van m'n Mac:
http://members.home.nl/robbert.v/3 house.mp3
http://members.home.nl/robbert.v/4 Tress.mp3

FOTOFOTOFOTOFOTO'S

Verder heb ik nog de kast in de aanbieden in onderstaande fotoalbum. Hij komt met meer panelen dan erin zitten. Ik heb het bovenste stuk eraf gezaagd; hij is "gemodificeerd". Het is van origine een folderrek, maar dan wel een van de stevigste stal.
Ook een keyboardsteun, waar van binnenin (zie ik op de foto) roest zit, die gaat weg voor wat de gek ervoor geeft. Leuk boek, toffe plaat, probeer maar wat.
D'r was nog iets.... ohja m'n zelfbouw Shure Levelloc clone... daar is ie weer. Ik durf er bijna geen geld voor te vragen. Verras ne maar met iets. Leuke DVD's kan ik ook nog wel gebruiken. Ik zoek nog Photoshop voor m'n Mac, al dan niet orgineel. Een vouwfiets. Eventueel kan ik nog wat circuitbending stuff in de ruil gooien. Ik heb nog 'n speak & spell ergens ook. Met reset knop en de "freeze" ingebouwd.

De kleine dingen stuur ik wel op, omdat ik zelf alles heb laten opsturen puilt m'n berging uit van de inpakmaterialen, dus da's geen probleem.
maar ik ga niet die Thon kisten of die kast opsturen ofzo.
 
Evolver is zo goed als weg,
Level Loc clone ook,
kast is in conclaaf,
en de ER-1 en holy grail ondergaan beginnende onderhandelingen ;)
 
Evolver is weg, kast is weer beschikbaar wegens reisafstand.
Holy Grail en ER-1 nog steeds in de handjeklap fase, alsmede de Level Loc.
 
Prijsverzakking:

MFB-502 analoog minidrumcomputertje - 125 euri
Yamaha MG 10/2 minimengpaneel - 75 euri
2 THON flightcases - 45 euri per stuk
Shure Levelloc clone - 20 euri


Speak&spell blijft toch maar hier, blijft leuk voor wat sample'tjes. (L! F! O!)
Kast laat ik ook nog maar ff hier.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top