NOVA en PERU vieren hun reünie bij Radio Ridderkerk!!

roosradio

Nieuwkomer
Lid sinds
13 mei 2005
Berichten
3
Locatie
Ridderkerk
NOVA en PERU vieren hun reünie in Ridderkerk.

In de week, dat Radio Ridderkerk haar 20-jarig jubileum viert, mag het helemaal bijzonder heten om 3 mensen weer bij elkaar te zien, die ruim 20 jaar geleden hele mooie en bijzondere muziek maakten.
In het programma "Straks......als de nacht valt" van Tim van Veen, was door de jaren heen Ruud van Es meerdere malen te gast om terug te blikken op zijn NOVA/PERU jaren.
Hij trad dan op als woordvoerder voor zijn andere collega's, die mèt hem deel uitmaakten van de beide formaties.

Wie kan niet meer het fraaie "Aurora" meeneuriën???
Het stond wekenlang nummer 1 onze hitparade.........
Maar ook in het buitenland was men verrukt van hun elektronische en sfeervolle klanken.

De samensteller en presentator van het programma prijst zich dan ook zeer gelukkig om het complete trio op woensdagavond 1 juni in de studio van Radio Ridderkerk weer bij elkaar te hebben.
Dan zullen Rob Papen, Peter Kommers èn Ruud van Es de nodige herinneringen ophalen en hun muziek van weleer zal tijdloos de ether ingaan.
Kortom: Het gevoel van "herinnert u zich deze nog?" zal deze avond meermalen bij de luisteraar naar boven komen.

Ook zullen hun hedendaagse bezigheden op muzikaal gebied zeker worden belicht.
Rob Papen heeft bijv. onlangs een prachtig solo album "Dreamer" afgeleverd, waar ook ruim aandacht aan zal worden besteed.

Vanzelfsprekend is een ieder uitgenodigd om de opname van deze uitzending bij te wonen op woensdagavond 1 juni om 19.00 uur en hernieuwd òf voor de eerste keer kennis te maken met deze elektronische giganten.
Eigenlijk een verplicht bezoek voor iedereen, die met weemoed terugdenkt aan de 80'er jaren.

De registratie zèlf wordt dan op de derde juni 's avonds gedurende de reguliere tijd van "Straks....als de nacht valt" uitgezonden.
Er wordt dan ook gehoopt op een goedgevulde studio 3, die wijdopen zal staan voor mensen, die deze unieke gebeurtenis willen bijwonen in de studio aan de Savornin Lohmanstraat 1.

De uitzending is te beluisteren op vrijdagavond 3 juni om 23:00 uur via de etherfrequentie van Radio Ridderkerk FM 105.7 mHz en deze wordt zaterdavond om 23:00 uur herhaald.
De studio is te vinden aan de Jhr. v. Savorin Lohmanstraat 1 in Ridderkerk.
Voor meer informatie ga naar www.radioridderkerk.nl of telefoon 0180-430777

MVG
Alexander Roos
 
Een kleine correctie op het bovenstaande bericht. De uitzending op vrijdagavond begint om 22:00 uur en NIET om 23:00 uur!

MVG
Alexander Roos
 
Origineel geplaatst door 6 trak
en nu nutuulk de grote vraag vraag van syntherklaas: word deze uitzending naderhand nog ff als mp3 ge-upload zodat ons aller sf leden deesche kunnen doen downloaden en beloisteren? zou gaaf zijn...

Ik ga mijn best doen om de opname aan te bieden, maar zoals jullie wellicht weten heeft dit te maken of dit mag i.v.m. auteursrechten etc, dus ik kan daar nog geen antwoord op geven.

MVG
Alexander Roos
 
Als ridderkerker in hart en nier mag ik dit niet missen natuurlijk:D kzal zekers wel voor de radio hangen.... denk ik..... vermoed ik.... hoop ik.... :engel: :okdan:
 
zow...
Ik heb de uitzeding van 2 keer een uur op 2 cd's staan...

Ik zal eens gaan zien of ik deze online kan zetten als mp3... euhr... is nogal een groooooooooooot bestand en zal dan ook veel download bandbreedte gaan kosten...

Iemand anders nog een idee...?:)

ps: ik wordt er ook gedraaid...hehehehe;)
 
Hoi Unic,

je kan dee uploaden via yousendit.com,
en dan hier de downloadlink geven, dan
kan iedereen em downloaden.

Groetjes,

Axel
 
Ik ga zo kijken wat de bestand grootte word als ik er een 96kbit mp3 van maak of misschein nog lager...

DUs dan gaat het voornamelijk om wat er gezegd wordt, en niet om de muziek die er gedraaid wordt:) helaas:P

ik heb 512mb webspace nog bij herejezus, en nog wel wat bandbreedte over op www.lebruit.paganist.nl

U hoord....

kunnen mensen die het interesant vinden dit alvast ff melden? of misschien iemand van het forum beheer zelf? die dit op hun server wil plaatsen??? Neem trouwens aan dat Rob etc.. dit niet erg gaat vinden?!?!
 
Back
Top