online release The Peoples Republic of Europe

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Geacht forum.

Gedurende de tijd dat ik aan mijn laatste twee albums werkte, heb ik behalve de standaard kraak-knars-piep-stamp-beuk ook een aardig potje materiaal aan ambient in elkaar gefreubeld. De laatste maanden heb ik alle files en loops die ik in de loop van de tijd gemaakt had bij elkaar gezet, en er een album van gebakken.

Het is dus geen ritmisch industrieel album, zoals men hier onderhand van me gewend is, maar een ambient album. Dat is dus geen tralalala hippie-boomknuffel-ambient, maar nare drones met langzaam verschuivende muren van noise en kraakende en knarsende geluiden. Denk Lustmord, denk Sunn o))), denk Merzbow als tie een vriendinnetje heeft, denk NON. Dat soort spul.

Het hoesje:

nd45.jpg


En aangezien ik niet de centen heb om dit op fatsoenlijke CD te zetten, en eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dat zoveel verkoopt, dat het uit de kosten komt, en omdat mijn laatste album net vier maanden uit is, breng ik het lekker uit als online release:

http://www.djkrat.herejezus.nl/cumulonimbus2.rar

Dat is em. Gezipte file. 6 tracks als 320 kbs mp3, artwork op 300 dpi. Ziet er uitgeprint op glanzend fotopapier zeer hip uit. Downloaden en genieten. Nu ja, als je Lustmord fan bent dan. :D
 
Ik ben benieuwd, nu aan 't downen.
Ik heb niet veel van dit soort eembiejent maar wel heeeel veel van Black Lung en die kan d'r ook wat van zeg.

Thanx!
 
Gaaf! Dankie.

Nu nog geen 404 meer krijgen.
 
Dataverkeerlimiet overschreden. Ja, dat was te verwachten. Volgende maand weer proberen, of mij even mailen voor een download via slsk.
 
Dat krijg je ervan van die....HereJesus...met jouw achtergronden...

Hoe groot is die file? Als het acceptabel is kun je hem wel eventjes op mijn server dumpen...
 
Heb hem zelf al op een andere server gegooid, want je neemt gewoon een twee herejezus domein! hahahah:

http://www.winkelaar.goddeloos.nl/cumulonimbus2.rar

bestand is ongeveer 100 MB groot.
Ik weet niet of jij genoeg serverruimte hebt, Smack, maar je mag het er best wel neerzetten als je genoeg hebt. Alvast bedankt! Momenteel heb ik een pluspakket aangevraagd bij die lui, dus dan heb ik wat meer ruimte, en een .com domein. Maar dat moet nog even geregeld worden en zo.

Bookmark alvast: www.tproe.com :P
 
hi

als jarenlang Lustmord, Yen Pox, Troum en aanverwanten fan, hier mijn twee cent:

Allereerst, alles is veel te hard ingemixt en barst uit zijn voegen.- maakt mij eerder zenuwachtig dan dat het mij ontspant ofzo.

Jammer dat je jezelf vergelijkt met Lustmord. Nogal ambitieus zou ik zeggen. - de composities bevatten geen geluiden die ik nog een keer zou willen terughoren.

In de booklet zit je je te verontschuldingen voor deze release? waarom? waar is dat voor nodig?

Veel geluiden (laatste track) zijn erg schel en luidelijk andere frequenties dan de rest. Wellicht is het een idee om een mastering suite als Waves ofzo te proberen of de handleiding ervan toch maar wel te lezen.

= final words. Best okee - ik heb slechter gehoord. Doet me denken aan vroege stuff van Archon Satani, maar dan iets minder goed

- Maar. zo als je het zelf al aangaf, ik zou het niet kopen of als label geld in steken.

Wellicht moet je gewoon een jaar lang full time aan een (1) album werken en je zult merken dat de resultaten veel beter zullen zijn. Dat doen de meeste gasten zoals Lustmord en dergelijke.

als je muziek goed genoeg is zal er echt wel iemand zijn die het uit wil brengen.


dit was my humble opinion. :kimono:


dooeeej!!!!!!:doei:






:walker:
 
Ik zit me helemaal niet te verontschuldigen voor deze release. Ik wil gewoon duidelijk maken dat dit een zijstapje is. Dat mensen niet gaan denken dat ik overgestapt ben op dit soort dingen, maar dat ik gewoon weer verder ga met harde industriele stampmuziek. Dat staat ook duidelijk in het booklet.

De rest van je kritiek leg ik naast me neer. Waarom? Nou, eigenlijk luister ik geeneens naar muziek van mensen als Lustmord en zo. Sunn o))) dan weer wel, maar oke. Ik vind het gewoon leuk om dit soort dingen te maken. Het is de bedoeling dat de muziek je zenuwachtig en angstig maakt. Ik heb het niet bedoeld als rustgevend en ontspannend. Het is bedoeld om verontrustend, ontredderd en desolaat te zijn. Dat vind ik zelf namelijk plezierig.

Ikzelf vind het erg leuk, en er zijn al heel wat mensen die mij te kennen gegeven te hebben dit album zeer fijn te vinden. Ik heb dit album gemaakt voor mijn eigen lol, en de lol van mensen die het leuk vinden. Daarom ook als download, in plaats van mijn industriele albums die ik gewoon als CD (nee, geen CDr) uitbreng. :)
 
Back
Top