Who the hell is scippie?

scippie

Ingeburgerd
Lid sinds
15 april 2005
Berichten
26
Locatie
een boerengat
Hallo,

Al enkele dagen geniet ik mee van dit topforum dus het wordt eens tijd dat ik me voorstel.
Ik ben Dirk Schippers, een jongen uit Antwerpen van 29 jaar, zelfstandige in hoofdberoep als software ontwikkelaar voor enerzijds projecten van bedrijven om mijn kost te verdienen, en anderzijds ontwikkel ik een computergame dat binnenkort de markt moet gaan veroveren. Over dat game mag ik nog niet te veel zeggen, maar het is iets waar heel wat mensen al heel lang naar uit zitten te kijken en ik hoop dan ook dat ik hen niet teleur zal stellen.

Daarnaast heb ik vroeger in totaal 16 jaar muziekschool gedaan, waarbij ik een diploma voor piano en klarinet heb behaald. Ook heb ik een paar jaar viool gespeeld, maar dat deed ik niet echt graag.

De link tussen deze twee wordt dan duidelijk, niet alleen ontwikkel ik de engines en een deel van de scripting voor dat computer game, maar ook de muziek heb ik op mij genomen. Voor het eerst in mijn leven zag ik toekomst in het investeren in muziek-hard-en-software en dat heb ik dan ook onlangs gedaan. En ik moet zeggen, het bevalt me!

Buiten deze dingen om heb ik nog een aantal hobbies waaronder de verhalensite. Voel dit niet als reclame want ik heb bezoekers genoeg. Het is een website waar je verhalen en gedichten kan schrijven en delen met anderen. Men kan dan reageren op jouw schrijfsel zodat je er iets uit kan leren of zelfs wat troost kan vinden als je dat nodig hebt. Voor de rest bevat de site nog een forum en andere leuke dingen. Deze site heb ik helemaal zelf ontwikkeld, heb me niet gebaseerd op bestaande modules of iets dergelijks en ik ben er dus serieus trots op. Voor de geinteresseerden: http://www.verhalensite.com

En dat is het zo'n beetje denk ik. Ik moet bekennen dat ik deze site een hele goede uitvinding vind! Zonder dit forum had ik nooit zo snel op dreef geweest met mijn nieuwe aankopen en had ik zenuwslopende support-contacten moeten nemen waar je dan meerdere dagen op antwoord of hulp moet wachten. Proficiat aan de makers! Ik weet hoe veel werk het is om zo'n site te onderhouden!

En ga nu maar gauw weer iets interessants lezen...

Groetjes,
Dirk.
 
Origineel geplaatst door DJ Fuse
Luister hier eens naar, misschien vind je het wel leuk!

Nice! I like!
 
Back
Top