• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spectral Audio Neptune voor 300 europa's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als ie paars was dan had ik hem meteen gekocht.... serieus.. Ik heb nu een zilveren! :) Zijn er ook weinig..
 
Gaan we soms discrimineren? Huidskleur maakt niet uit! Wat van binnen zit is echt belangrijk :)
 
Of ik hem zou willen kopen? Ja, dat wel. Maar goed, dan moet ik wel geld hebben. En op dit moment heb ik dus alles behalve die stomme euro's. Die alles overigens irritant goedkoop voorschoteld. Maar goed je mag hem altijd ruilen voor datgene wat ik weer zo graag kwijt wil (zie sig.) :duivels:
 
Die paarse is een prototype.. Zijn er maar 25 van of zelfs minder. Niet dat het heel veel meerwaarde heeft, maar ik vind het gewoon geinig.
De paarse en zilveren bestaan ook uit andere componenten. Blijkbaar zijn ze in de latere releases (goude) vervangen. Ik heb een goude en een zilveren tegelijkertijd gehad en het verschil is nihil!
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Of ik hem zou willen kopen? Ja, dat wel. Maar goed, dan moet ik wel geld hebben. En op dit moment heb ik dus alles behalve die stomme euro's. Die alles overigens irritant goedkoop voorschoteld. Maar goed je mag hem altijd ruilen voor datgene wat ik weer zo graag kwijt wil (zie sig.) :duivels:

Ik wil best hem best een tijdje voor je vasthouden als je em echt wilt kopen.

Acid Pro is niet echt mijn ding dus daar ruil ik liever niet voor :)
 
Als je hem over een maandje of twee nog hebt dan heb ik serieus interesse. Je hoeft hem niet speciaal achter te houden maar m'n interesse blijft.
Ik heb deze maand gewoon echt teveel aangeschaft (Genelec 1030's, Cubase SX, Kurzweil K2600R, Interne HD triton en geheugen voor K2600 en Triton, nieuwe tafel) en moet me even gedeisd houden. Nu goed, heb m'n Mpc wel verkocht maar die dekt de lading bij lange na niet... Voel me even zo verschrikkelijk arm :(
 
Tja. Zoals het er nu uitziet denk ik niet dat de Neptune wegrent. Dus dan pb ik je over een maandje of twee wel :)
 
Toch weer ff omhoog schoppen :) Misschien dat er iemand net van vakantie terug is die een Neptune wil hebben.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top