Reason aan AN1x gehangen

Riezz

dit is een test
Lid sinds
5 januari 2004
Berichten
545
Locatie
Yerseke, Zeeland
ola allemaal...

ik word het beu..
wat word ik beu? het volgende:

ik wil me seqeunces van me AN1x sync laten lopen met Reason... om een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar
In Ableton Live! lukt het me wel, maar iets krijg ik niet goed in Reason.. of de AN1x.. who knows..

heb al tig keer de manuals doorgespit maar het lukt me gewoon niet!!!! baal ik nogal van
tzt wil ik graag Reason en/of Live! op een laptop meenemen podium op.. echter.. als ik Reason niet sycn krijg aan me An1x ( andersom is ook prima..) word het nogal irritant behelpen.. enne op gehoor schiet niet op...


dus vraag is: wie?.. liefst in soortgelijke situatie die dus ook Reason gebruikt in combi met een Yamaha AN1x... kan mij vertellen wat ik moet doen....

hoe krijg ik tempo van me AN1x gelijk aan dat van Reason .... dus zonder omweg via Cubase bijv... puur enkel en alleen AN1x--->Reason of Reason-->An1x

bij voorbaat dank!!
 
ehhhh midi kanalen instellen?

Overigens kan de AN1x niet sync lopen met een clock, je moet het tempo gelijk zetten van de an1x aan reason.

Simple as that
 
Origineel geplaatst door Mostatic
Overigens kan de AN1x niet sync lopen met een clock

De AN1x kan wel sync lopen met een externe clock, je moet dan gewoon de tempo setting op MIDI zetten.
 
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
De AN1x kan wel sync lopen met een externe clock, je moet dan gewoon de tempo setting op MIDI zetten.



ik heb dat laatste dus gedaan, maar als ik de AN1x bijv. aan Ableton Live! hang.. dan loopt ie wel netjes sync mee... dus hij kan wel degelijk meelopen met een externe clock
 
Origineel geplaatst door Mostatic
ehhhh midi kanalen instellen?

Overigens kan de AN1x niet sync lopen met een clock, je moet het tempo gelijk zetten van de an1x aan reason.

Simple as that


zou dus betekenen volgens jou, dat ik dus wel handmatig moet syncen? lijk me echt sterk..
als het nou een van de eerste synths met MIDI was a la.. :D
 
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
De AN1x kan wel sync lopen met een externe clock, je moet dan gewoon de tempo setting op MIDI zetten.

LOOOOOOOOL

Nooit geweten :stupid :stupid :stupid.
 
Back
Top