Roland System 700 Lab

foto

foto

index2.html
 
Staat inderdaad al een aardige tijd te koop bij MH. Ik vrees dat ze er ook aardig wat voor vragen.

Heeft iemand een idee wat deze Lab-series normaal gesproken (dus geen MH-prijzen) moet opbrengen, of zijn ze te zeldzaam om iets zinnigs over te zeggen?
 
Staat nu 1 losse 714B module te koop op eBay voor 400 euro. Dat lijkt me een beetje krankjorum (is ook nog niet op geboden), maar misschien zegt het wat.

Hoe komt MH eigenlijk elke keer aan dit soort dingen?
 
Origineel geplaatst door etaoin
Staat nu 1 losse 714B module te koop op eBay voor 400 euro. Dat lijkt me een beetje krankjorum (is ook nog niet op geboden), maar misschien zegt het wat.

Hoe komt MH eigenlijk elke keer aan dit soort dingen?

Het vinden van dit soort dingen... tsja... kost:
- veel tijd... (internet afstruinen)
- je moet goede contacten hebben...
- een beetje geluk...
- geld... veel geld...

... en ik kan het weten ;)
 
Origineel geplaatst door etaoin
Staat nu 1 losse 714B module te koop op eBay voor 400 euro. Dat lijkt me een beetje krankjorum (is ook nog niet op geboden), maar misschien zegt het wat.

Hoe komt MH eigenlijk elke keer aan dit soort dingen?

400 krankjorum voor een module?
Wat denk je dat een heel systeem kost?
 
400 krankjorum voor een module?

Oeps, ik raak een gevoelig vintage snaar :D
Laat ik het anders formuleren: ik vind het veel geld voor een printplaatje met wat onderdelen. Er zijn dagen dat ik het niet verdien, zeg maar... ;)

Wat denk je dat een heel systeem kost?

Dat was volgens mij juist de vraag van Hooihuis en ondergetekende.
You tell us...
 
Origineel geplaatst door etaoin
Oeps, ik raak een gevoelig vintage snaar :D
Laat ik het anders formuleren: ik vind het veel geld voor een printplaatje met wat onderdelen. Er zijn dagen dat ik het niet verdien, zeg maar... ;)



Dat was volgens mij juist de vraag van Hooihuis en ondergetekende.
You tell us...

Bij RL Music kost een systeem 17.000 pond (25.000 Euri maar volgens mij zijn die jongens in Engeland 2x te duur). In Japan was zo'n systeem 20.000 Euri/20.000 dollar maar reken op 25% extra BTW/Invoerrechten en verzendkosten...

Wat 'normaal' is voor een compleet systeem... geen idee...
 
r.syst 100m

r.syst 100m

jaa syst 100/700 systemen
wat ik heb begrepen ,..gelezen ergens is dat deze serie van roland niet het beste klinkt ,...tov van syst 700 enso
nog maar te zwijgen over synth.com/motm

nou heb ik t een keer gevraagd bij mhouse [volgens voor i zo,n kast van de syst 100m vroegen ze 4500.-eu ]
kan ook miss hebben hoor maar IK vindt t veeeel voor een niet eens zoo uitgebreide modulair ,...koop liever wat anders ...
 
Re: r.syst 100m

Re: r.syst 100m

Origineel geplaatst door R-ond
[volgens voor i zo,n kast van de syst 100m vroegen ze 4500.-eu [/B]


de laatste keer dat ik bij MH was, was nadat ik de cs20 bij Ron (R-ond) had opgehaald, ergens eind september begin oktober 05... het basissystem was toen verkocht voor € 4500,- Ik weet niet of ie lang in de winkel heeft gestaan?
 
Origineel geplaatst door mono-poly
voor een 100m of 700?
de 700 :D

had um nog nooit in het echt gezien en dacht dat het een system 100 was...
Martijn moest ff bijkomen van het lachen en ik ging met pijn in mn buik weg van de vraagprijs :D
 
Back
Top