Basement Jaxx cover band

DJ_LecZ

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
733
Locatie
NB
Maandag 24 Januari

HKU en HMD presents: van kelder naar podium! Basement Jaxx!!!
Aangezien de heren van Basement jaxx er niet in slagen een fatsoenlijke live show neer te zetten is nu de beurt aan ons !!!

In samenwerking met het pop conservatorium te Rotterdam presenteren wij (HKU) Basement Jaxx Live on stage !
Het optreden zal plaats vinden a.s. maandag 24 januari in de Waterfront te Rotterdam ( boompjeskade 15 te Rotterdam) . Zaal gaat open om 20:00 uur, aanvang voor de show is 21:00 uur.
Band bestaat uit : Drums : Nicky Hustinx, Bass: Michael Baumgarten, Gitaar : Willem Philipsen, Zang : Marijke Tielenius Kruijthof.
Arrangementen: Marleen Wegdam, Mixage : Thomas Koopmans , techniek : Alex Inpermann ( aka LecZ).

Wij hopen jullie alle te zien a.s. maandag de 24ste !!!!!!

setlist:
1. Rendez-Vu
2. Breakaway
3. Red Alert
4. Broken Dream
5. Plug It In
6. All I Know
7. U can’t Stop Me
8. Romeo
9. Good Luck


greets Live production group!
LiveProduction.JPG
 
Re: Basement Jaxx cover band

Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit geheel een zeer goed idee vind, hoe meer live Jaxx er gespeeld wordt hoe beter. :okdan:
Helaas zit ik in mn hertentamenperiode, maar anders was ik zeker van de partij.

Origineel geplaatst door DJ_LecZ

Aangezien de heren van Basement jaxx er niet in slagen een fatsoenlijke live show neer te zetten is nu de beurt aan ons !!!

Hier ben ik het echter niet mee eens, en ik beschouw mezelf toch als vrij kritisch op het gebied van live performances. Maar ik heb ze (k geloof de laatste keer dat ze in NL waren, vorig jaar rond maart??) in de Paradiso gezien, en ik vond het een prima live act. Drums, gitaar, semi-live electronica, en een keur aan zangers en zangeressen. En hierbij werd ook nog een aardige show opgevoerd.
Ik wil hier geen discussie over beginnen ofzo, en niets dan lof voor dit initiatief, maar als echte fan moest ik het even kwijt.*D
 
Het was idd Kick ass !!! Mega arsenaal aan gear op de stage, alles volgens plan verlopen! Nu op naar Utrecht voor een paar shows !!! :D
 
Back
Top