virus XL probleem

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
wij hebben een virus Xl rack staan en telkens als we hem aanzetten blijft hij hangen en loopt hij vast.
de enigste oplossing is om hem aan te doen met de stekker rechtstreeks achter in te steken en dan start hij wel door maar het hoort niet je moet hem gewoon op het front paneel aan kunnen zetten.
ook als je een tijd je bezig bent met de virus wil hij zomaar vast lopenen branden alle lampjes weer,
het apparaat is al 2 x terug geweest bij de fabriekant en daar blijkt dus niets aan de hand. de laatste OS zit er ook in .
wat mij wel opvalt is dat er een dubbelle stroom voorziening op zit eentje direct van het stopcontact en de andere staat 9V op een de aansluiting is afgeloten. is er iemand die hem op 9v heeft lopen

iemand ook zo'n nare ervaring met dit apparaat
 
met opstarten heb ik nog nooit problemen gehad. en ik heb mijn virus gewoon aangesloten op de netspanning zonder tussenkomst van een xterne adapter.

wel heb ik heel af en toe eens gehad dat de virus is vastgelopen, dit is echter verwaarloosbaar. ik heb geen idee waaraan het zou kunnen liggen, het blijft immers wel een stukje software gebakken op een dspchip :engel:

wel heb ik weleens gehad dat de virus rack xl bepaalde instellingen automatisch vasthoud en sommige niet. dat ineens de geluiden terugstaan welke je drie maanden geleden hebt gebruikt. net of dit een restore point is. maar ik ben er nog niet achter gekomen hoe je dit zou kunnen maken (zonder tussenkomst van cubase/sysex)

succes in ieder geval....
 
Back
Top