Garfield Electronics Anyone ???

H

hakkuhdan

Guest
Ik heb een Dynamic Drum Trigger gekocht, van Garfield Electronics, nu heb ik wel wat gevonden op google maar nog niks over deze module... iemand hier ooit van gehoord? Per kanaal (6 totaal) zitten er achterop: mic/line IN - trigger OUT - Dynamics OUT - en Vca IN - Vca OUT en tevens nog een midi in/out en nog wat kleine knoppen voor de steptime per kanaal. Voorkant heeft per kanaal 4 potmeters voor: treshhold, mask, dynamics en vca gain. Moet zeggen dat ie al aardig zijn best doet om de beats in de war te schoppen van de sds400.. en ik had het idee dat die vca mijn 101 filter input ook wel leuk vondt... maar zoals altijd kruipen er apparaten mijn hok in zonder dat daar kabels bijzaten... tekort aan kabels en eigenlijk zou ik wel ietsjes meer willen weten (voor de gemoedsrust dan!) Alvast bedankt!:okdan:
 
Kun je foto's maken?
 
:stupid
Dat nog net wel, maar om dan te wachten op een vol rolletje, en het ontwikkelen, en dan nog pogingen te gaan wagen om met de foto naar de bieb te gaan om te scannen (ik ben een echte wizzkid) en het ook nog eens op deze site te krijgen.... maar wel een goed idee! Dus ik gooi het ideetje niet overboord, maak zometeen fotos als ik thuis kom, en wie weet is mijn rolletje wel vol.. dan ben ik al een heel end. Hoi Hoi
 
Het klinkt namelijk erg interessant...
 
Is ie ook! Ik stond een beetje versteld dat ie van een gewone vierkwarts maat complete drumrolls maakte, al naar gelang de instelling van de treshhold en mask.. en ook wat er dus ingestopt wordt.. ik wil meer kabels dan kan ik dynamics out doorlussen naar kanaal drie en vier etc en dan nog evt de vca in/out kruisen..... in ieder geval is het een bron van inspiratie!
Iets anders (sorry) Jij hebt die sds400 en de sds800 zie ik, ik heb net de sds400 gekocht (van emiel).. kan van iemand anders de sds8 kopen voor 160 euro.. doen toch?
 
Ikzelf heb geen SDS-8.... Dat zou eigenlijk genoeg moeten zeggen..

Nee geintje. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ze niet het specifieke Simmons geluidje hebben zoals te horen in bijvoorbeeld: "Simmons rocks" van de Acid Junkies. Dat is duidelijk een SDS-800.

Een SDS-8 zal zeker lekker klinken, al weet ik niet hoe. Gewoon kopen en als ie niet bevalt verkopen.. (misschien wel aan mij..)

p.s. Maar tilburg - eindhoven is niet zo ver. Vooral omdat ik in best werk. Zal ik volgende week een keertje langs komen? Ik heb zin in die Garfield te checken. Reageer maar via PB, want anders lijkt deze thread te veel op een chat..
 
Jippie, ik weet nu wat een pb is.... en waar ik dat moet zoeken.... hoi hoi
 
Back
Top