• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

dx11 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2003
Berichten
921
Locatie
the D
Mijn dx11 in goede staat mag de deur uit wegens plaatsgebrek. Het is een 4 operator fm synth met verschillende golfvormen, een prettig toetsenbord en met pitch en mod wheel. Mooi design, bijna helemaal van metaal; een erg slank synthje.

Er zit een klein kraakje in de volumeslider, maar ik raak die slider nooit aan, want mixen doe ik op mijn mengpaneel.

Verder was de batterij laatst leeg, en die heb ik heel netjes vervangen door twee penlites in een houdertje, die heel wat makkelijker (en goedkoper) te vervangen zijn dan de op de printplaat vastgesoldeerde knoopcel die er standaard in zit.

zie https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=38756&highlight=dx11

Voor 160 euro is ze de jouwe:luv:
 
yamaha dx11 nu voor 130 euro.
Echt een mooi synthje, goeie geluiden en ook erg bruikbaar als masterkeyboard. In goede staat.

Ik ben ook geinteresseerd in ruil;

yamaha sy77
korg wavestation
korg wavestation ex

Uiteraard met bijbetaling van mijn kant...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top