2de single van KASH "Libertango"

Vox

Ingeburgerd
Lid sinds
14 augustus 2004
Berichten
45
Locatie
Anvers
Dag collega's

Het is er eindelijk van gekomen, onze 2de single is klaar. Wij apprecieren ten volle jullie mening.
Het is een cover geworden van Grace jones "Strange I've seen that face befor" een bewerking van Libertango van Astor Piazzola. Te beluisteren op www.kash-music.com (nr 4 op de navigatie-telefoon)

Gemixed met Logic (apple G5), gemaakt met een Novation KS, Juno 106, TR707, MicroKorg en een deel uit Reason.


Cheers!
 
Een leuke track... Ik moest inderdaad al aan de tr-707
denken toen ik em hoorde. Een mooie berwerking vind
ik, ik hoor hem liever dan het origineel, en dat is toch wel
een goed punt. Het origineel kon ik eigenlijk niet uitstaan.

Mooi dat het door een mannenstem wordt gezongen,
maakt het wel speciaal. Gitaar er in, iets wat je in veel tracks
ook niet tegenkomt.

Mooi, stevig nummer, niet voor pussies, vol van in elke
moot, leuk synthgebruik.

Ik vind em ok.

Axel
 
Ik krijg geen geluid uit die telefoon van jullie, of ligt dat aan mij?
 
Origineel geplaatst door Putzi
Ik krijg geen geluid uit die telefoon van jullie, of ligt dat aan mij?

4 klikken en dan dat venstertje van die videoclip
slepen waar "drag me" staat. Dan krijg je de surprise...

Axel
 
Hela!

Goe gedaan wee ze. Het feit dat jullie een eigen geluid hebben is voor mij al een pre en deze mix is idd een goede versie in jullie Kashgeluid!

Doe zo veut manne!
 
Origineel geplaatst door Freakydile
4 klikken en dan dat venstertje van die videoclip
slepen waar "drag me" staat. Dan krijg je de surprise...

Axel

Ik klik op nummer 4 van die telefoon, en ik zie dan drie nummers staan waarvan twee met play/stop. Maar ik zie helemaal niets van video clip venstertjes en "drag me" staan ??

wat is er mis met html in sites?
 
een clip is er nog niet van dit nummer (als we de poen vinden mischien...) :)

Gewwon die pop-up van onze clip effe wegklikken (op't kruisje) en daarna nummertje 4 van de telefoon. Op play drukken achter Libertango. Na een secondje begint het nummer te spelen.

Cheers!

JV
 
Indien jullie zin hebben in een remix, laat iets weten.
Altijd wel leuk voor de clubs en als toemaatje voor de CD.


JV
 
Origineel geplaatst door Vox
een clip is er nog niet van dit nummer (als we de poen vinden mischien...) :)

Gewwon die pop-up van onze clip effe wegklikken (op't kruisje) en daarna nummertje 4 van de telefoon. Op play drukken achter Libertango. Na een secondje begint het nummer te spelen.

Cheers!

JV

Ik hoor helemaal niets als ik play druk... ik hoor wel het gekreun van het vrouwtje bij de mouse-over, maar geen track verder.
 
Origineel geplaatst door Putzi
Ik hoor helemaal niets als ik play druk... ik hoor wel het gekreun van het vrouwtje bij de mouse-over, maar geen track verder.

Na wat gestoei met mn firewall heb ik hem toch kunnen spelen.. Ik vind het een tof nummer, mooie eighties stijl met electro invloeden. Zo'n remix is alleen te doen als je ook met logic werkt neem ik aan?

Keep up the good work!
 
Back
Top