Vanguard in Fruity Loops vraagje

kornuit

Nieuwkomer
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3
Locatie
Amsterdam
Ik ben niet echt een vst pro, maar ik krijg mijn vanguard in FL niet goed aan de praat. Ik heb em al in Acid gedraaid en daar werkte hij prima, alleen ik vind het in FL toch wat prettiger werken.
Het probleem is dus dat ik in FL het Editor scherm niet kan zien. Als ik op 'edit' of 'setup' druk krijg ik alleen het bovenste balkje te zien. Ik heb al soundbanks geladen en het geluid komt er zoals bedoelt uit alleen geen editor...
Ik heb dit al in een ander forum neergelegd en daar waren meerdere mensen die zeiden dat ze dit probleem ook hebben gehad alleen geen van alle wist hoe ze het hadden opgelost...

Ik heb hier ook nog een rarfile met wat wat screenshots van mijn probleem gemaakt. Wellicht helpt het...

SCREENSHOTS

Ik hoop dat ieman me hiermee kan helpen! Alvast bedankt!
 
heb voorheen ook altijd met FL gewerkt en ik meen dat je eerst een pianoroll moet openen en dan de ff wat tekenen... dan de plugin openen en dan op edit klikken en voila.. het werkte.


mind me if am wrong.
 
Nee ik heb het nu al... Beetje vaag was het ook wat er mis ging...

Als ik vanguard open heb en edit klik krijg ik een blanke dropdown, maar als ik die dropdown naar beneden laat, dan iets anders aanklik en dan weer terug ga naar vanguard staat de editor er wel op :S

Heb meerdere versies geprobeerd dus ik zou niet weten waaraan het lag.

Maar iig bedankt voor je hulp!
 
daar zat ik in het begin ook ff mee te klooien ja, dat ie maar grijs bleef

Ik had al zo'n vermoeden dat er knopjes moesten komen....;)
 
ik werk met fl studio 5 en heb nooit problemen met de editor van vanguard gehad:confused:
screenshot.JPG
 
Laatst gewijzigd:
welke FL heb je...?
misschien moet je maar eens een nieuwere versie opgooien...
want dit probleem was bij mij toen weg als ik me niet vergis ;)
 
heb ik ook gehad maar was niet zo moeilijk toen bij mij.

je opent vanguard. dan klik je op edit. het venster verschijnt dan niet maar dan sluit je de vanguard en dan klik je er weer op en als goed is zou je hem dan moeten zien. althans bij mij...:)
 
ik werk met FL4 maar kheb met de vanguard nog geen enkel probleem gehad.
gelukkig maar want ik kan bijna niet zonder :D
 
Back
Top