kurzweil onderdelen

S-330

Ouwe rot
Lid sinds
27 juli 2003
Berichten
860
Locatie
Herent, Belgie
Iemand enig idee waar er nog onderdelen van Kurzweil te vinden zijn?
Het gaat over een K-1200 waarvan het display onduidelijk is, en een zoemend lawaai maakt. Ik zou dus het backlight en eventueel invertor nodig hebben.
Ik probeerde reeds een backlight dealer in engeland en duitsland, die van engeland (backlight uk) zijn mailbox zit stampvol, dus ik den dat die failliet is, en de duitsers reageren niet.

wie kan helpen?

alvast bedankt
 
ik denk dat het bod op kurz-onderdelen schaarser en schaarser wordt...vooral voor oudere modellen
als jouw K1200 :halleluja ,ook mijn K2000 heeft problemen met het schermpje,maar ik weet zeker dat je niet bij kurzeil zelf moet zijn om dit te kunnen herstellen...(als ze nog bestaan)
zelfs voor nieuwe onderdelen is het vrij moeilijk om items te bemachtigen...tenzij je naar duitsland gaat,en dan nog...
bij aankoop van m'n K2661 heb ik de ribbon erbij besteld,das nu al zo'n acht maanden geleden,nog steeds noppes!!
gelukkig zaten rom 3en4 er reeds ingebouwd...ook de sampling-option kan ik hier in belgie (én nederland) niet vinden...is trouwens ook duur,vind ik...
Er zijn zéker nog plaatsen waar je je ding kan vinden maar ik heb heb zoeken opgegeven...
ik wil zeker je moed niet afnemen hoor...ik vertel gewoon wat ik weet
hopelijk vind je een nieuwe blacklit voor je K1200
 
Back
Top