• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microwave 1 versie 2 te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcrum2004

Ingeburgerd
Lid sinds
19 Maart 2004
Berichten
62
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal,

Na veel wikken en wegen besloten mijn Microwave 1 te willen ruilen voor iets anders, verkopen heeft voor mij niet zoveel zin.
Daar ik het programmeren iets te complex vind en kaarten niet meer beschikbaar zijn en ik ook de programmer niet heb zie ik niet veel heil in dit apparaat. Staat pas 3 weken bij mij thuis....
Ben zoals gezegd niet in het bezit van de Access Programmer of Manuals !! Microwave is in goede staat.

Ik denk zelf aan een Solina String Ensemble of String Synthesizer (wel in goede staat !!) of een EMU Vintage Keys Pro of Plus (dus niet de oude versie).
Ik zoek in ieder geval de EMU Vintage Keys versie met de Mellotron Brass, Moog Taurus en Memorymoog samples.
Heb je iets anders in de aanbieding laat het gewoon effe weten, als er iets bij zit ... wie weet....
Heb eerlijk gezegd geen idee of bovenstaande een goede deal is ? [Laat ook gewoon effe weten of dit wel kan !!]

Marcrum2004:confused:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top