The Road Through Time (verstild, breekbaar liedje)

Dorian Urac

Aaaaaarrghhhhh!!!
M'n meest verstilde liedje tot nu toe.
Oo
rspronkelijk was dit bedacht voor enkel akoestische gitaar en zang. Maar toen...

Instrumenten
De akoestische Fender western gitaar is ingespeeld zonder metronoom, opgenomen met een SE Electronics Voodoo VR2 ribbon mic en een Austrian Audio OC18. Na de opname toch maar een bas erin. Dat werd een Modo Violin VST bas, aangevuld met een Rheem Kee VST voor wat extra subbas. Later kwam er intuïtieve gain-staging met een shimmer reverb bij en in de achtergrond hoor je nog een string synth en – om alvast in de kerstsfeer te komen :engel: – tingel-de-tingel chimes.

Engelse uitspraak goed zo?
Het is een subtiel en breekbaar liedje, en daardoor maak ik me voor het eerst zorgen of ik niet te Nederlands klink in m’n Engelse uitspraak. Zo ja, waar valt je dit op?
Als je verder nog ideeën hebt voor subtiele versieringen, of wellicht een toevoeging van een extra instrument, laat ’t vooral weten.
Tips over de mix zijn ook altijd welkom.

Groet, Dorian :doei:

Laatst gewijzigd:
voorlopige playlist.jpg

joehoooee :)

Hij is blocked.
Hola @andreos.
Wat gek dat ie bij jou blocked :?, want ik zie toch inmiddels al 161 views en in m'n Soundcloud instellingen staat de track openbaar.

Als ik zo vrij mag zijn om te vragen:
Kun je er wel bijkomen via mijn main soundcloud pagina?
Het is het zesde item (bovenaan staan 5 showcases). Titel: The road through time.

Link main SC page Dorian Urac:

Iemand anders ook dit probleem of een idee waarom hij blocked bij sommige mensen?

:?

Hola doriac.
In soundcloud geen probleem.
Wat heb je dit mooi gedaan.
En een mooie warme low voice.
En je bent voor dit genre echt geschikt.

Groeten van andreos.

Back