• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht [TK] Dirtywave M8

Prijs
550 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

JJ1975NL

Stamgast
Dirtywave M8 tracker, het eerste model. Het is een fantastisch ding, maar ik klik er blijkbaar niet mee. De M8 is zodoende weinig gebruikt, aangeschaft in augustus 2023. Ziet er tiptop uit, gepimpt met custom knoppen maar de originele zwarte krijg je erbij (en zet ik erop, als je dat liever hebt, ik stuur sowieso wat extra knoppen en het wissel-tooltje mee).

Inclusief alle toebehoren, ik denk alleen dat ik de sticker(s) niet meer heb. 32GB Sandisk Ultra sd card.

Naast het beschermdoosje heb ik ook nog de oorspronkelijke verpakking waarin hij is opgestuurd.

550 incl aangetekend verzenden op eigen risico, of op te halen en uit te testen in Amsterdam-Oost. Stuur me gerust een pm als je vragen hebt. Vaste prijs, lager bieden heeft geen zin.

20241124_185011.jpg

Post Black Friday-korting: NU 500 INCLUSIEF VERZENDEN!

Ruilen voor iets leuks is ook een optie. Bv een Syntakt, Make Noise Morphagene, Strymon Skylab (eurorack). PM vooral als je een voorstel hebt!

Back