JJ1975NL
Stamgast
Dirtywave M8 tracker, het eerste model. Het is een fantastisch ding, maar ik klik er blijkbaar niet mee. De M8 is zodoende weinig gebruikt, aangeschaft in augustus 2023. Ziet er tiptop uit, gepimpt met custom knoppen maar de originele zwarte krijg je erbij (en zet ik erop, als je dat liever hebt, ik stuur sowieso wat extra knoppen en het wissel-tooltje mee).
Inclusief alle toebehoren, ik denk alleen dat ik de sticker(s) niet meer heb. 32GB Sandisk Ultra sd card.
Naast het beschermdoosje heb ik ook nog de oorspronkelijke verpakking waarin hij is opgestuurd.
550 incl aangetekend verzenden op eigen risico, of op te halen en uit te testen in Amsterdam-Oost. Stuur me gerust een pm als je vragen hebt. Vaste prijs, lager bieden heeft geen zin.
Inclusief alle toebehoren, ik denk alleen dat ik de sticker(s) niet meer heb. 32GB Sandisk Ultra sd card.
Naast het beschermdoosje heb ik ook nog de oorspronkelijke verpakking waarin hij is opgestuurd.
550 incl aangetekend verzenden op eigen risico, of op te halen en uit te testen in Amsterdam-Oost. Stuur me gerust een pm als je vragen hebt. Vaste prijs, lager bieden heeft geen zin.