MacGyverGear
midi-life crisis
Zijn er hier mensen die aankopen en verkopen doen op Marktplaats.nl en met deze aankopen inkomsten werven? Op aanraden van de boekhouder geef ik een deel van de aankopen op en heb ik hier een mild belastingvoordeel van.. maar als je betaald via het Marktplaats betaalsysteem is het wel heel lastig te achterhalen op de transactie wat wat je nu eigenlijk aangekocht hebt. En als ik het niet meer weet, hoe moet ik dan bewijzen dat het een aankoop was die in dienst staat voor mijn werkzaamheden? Ik kan uit de berichten nog opmaken wat dit was maar als je verder terugmoet wordt het gissen want berichten worden verwijderd na verloop van tijd..
Kijkt de belastingdienst soms stiekem mee? Ik dacht wel dat ik ooit zoiets heb gelezen heb.. sommige mensen zetten van alles te koop en werven daar een behoorlijk inkomen mee.. maar hoe is dat dan?? Krijg je dan ook zo'n vage omschrijving bij de storting? En hoe gaat de belastingdienst hier dan ooit uit wijs worden.. of wellicht is er voor hun meer bekend voor hun dan wij weten??
Het is dus duidelijk dat je goed moet bijhouden wat je koopt (en verkoopt) en screenshots maken ofzo.. of gewoon niks meer doen via het marktplaats betaalsysteem
Kijkt de belastingdienst soms stiekem mee? Ik dacht wel dat ik ooit zoiets heb gelezen heb.. sommige mensen zetten van alles te koop en werven daar een behoorlijk inkomen mee.. maar hoe is dat dan?? Krijg je dan ook zo'n vage omschrijving bij de storting? En hoe gaat de belastingdienst hier dan ooit uit wijs worden.. of wellicht is er voor hun meer bekend voor hun dan wij weten??
Het is dus duidelijk dat je goed moet bijhouden wat je koopt (en verkoopt) en screenshots maken ofzo.. of gewoon niks meer doen via het marktplaats betaalsysteem

Laatst gewijzigd: