Youtube kanaal over stijlen van verschillende arranger keyboards

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.145
Locatie
Belgie
Ideetje. Wat als ik elk keyboard de stijlen onder de loep neem in Youtube video's? Dan kunnen mensen die het keyboard willen kopen de stijlen komen bekijken ervan?
Als ik een nieuw keyboard koop dan zoek ik altijd op youtube naar wat de stijlen zijn die erop staan, maar vind niet altijd iets en als ik het toch vind is dat letterlijk tien seconden van de stijl ofzo... en dan de volgende: ook nog is allemaal aan hetzelfde standaard tempo...
Ik dacht eraan de akkoordenprogressies te gebruiken om de stijl te "showen" op die manier kan je zien wat je met de stijlen van het keyboard zo een beetje kan doen.
Het is wel in het engels om zo veel mogelijk mensen te bereiken ermee, ale... gebroken engels LOL. Ik doe men best. Ik ga nu nog een paar video's erbij op zetten die ik nog zonet gemaakt heb en dan zit het erop voor vandaag sinds het al laat word.

 
De beste manier om een stijl te demonstreren is door er een muziekstuk mee te spelen, dus ik denk dat je goed bezig bent! Misschien eens een manier zoeken om de line out van je keyboard rechtstreeks op te nemen zodat de geluidskwaliteit beter wordt?
 
De beste manier om een stijl te demonstreren is door er een muziekstuk mee te spelen, dus ik denk dat je goed bezig bent! Misschien eens een manier zoeken om de line out van je keyboard rechtstreeks op te nemen zodat de geluidskwaliteit beter wordt?
De reden waarom ik dit doe is net om ook keyboards te kunnen aankopen die cheap zijn en net GEEN line out hebben ;)
 
Wat ik ook belangrijk vind is dat mensen horen hoe het door het keyboard klinkt. Als je via line out werkt dan heb je altijd betere kwaliteit, dat is logisch, maar zo klinkt het keyboard eigenlijk niet...
 
Back
Top