Happy hard(er) jam

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
Een beetje harder / sneller dan wat ik normaal maak.
De routing omgegooid, zodat de YC61 de Deco V2 krijgt en de Minitaur het met de Studio V3 'moet' doen qua saturation.
De Subsequent 37 mocht het alleen doen deze keer.
Ik zit met een schuin oog te kijken naar een oto boum als toevoeging, of wederom een Analog Heat. Voor de YC61 of de 707. Er is nog ÊÊn stereo paartje vrij in de XR18 , dus wie weet :)

 
leuke jam zeker met de view erbij zo dat er een beetje te zien is wat je doet
Thnx. Ja, de plek van de camera is een beetje zoeken. Ik ben aan het sparen voor een camera die geen 2kg weegt en toch goede beelden schiet. Die wil ik dan vast recht boven de setup hangen (dat is het idee iig)
 
Vind het erg fijn dat je eens een iets harder nummer maakt. Ik herken wel nog steeds sommige van je melodieuze wendingen, maar de drums zijn minder montfrooij-like ;-) Heel gevarieerd nummer, ook. Mooi gedaan.
 
Hola montfrooy,

Je dacht ik gooi er wat Gabber in op het laatst!
Inspiratie van het songfestival :D

Maar goed gedaan:okdan:

Groeten van andreos:)
 
Vind het erg fijn dat je eens een iets harder nummer maakt. Ik herken wel nog steeds sommige van je melodieuze wendingen, maar de drums zijn minder montfrooij-like ;-) Heel gevarieerd nummer, ook. Mooi gedaan.
Thnx. :)
Klopt. Nu nog wat analoge distortion veroorzaken, want die lofi compressor is gaaf, maar ik heb ook zin in een echte analoge distortion bak achter de 707 :)
 
Back
Top