• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Akai MPC Live II (met garantie)

Prijs
799 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

r.5

Vers lid geweest
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.460
Locatie
Thuis
Akai Professional MPC Live II

Akai’s ultieme standalone MPC!


In tegenstelling tot andere MPC's kan uren op batterijen werken en heeft zelfs een ingebouwd speaker systeem om volledig autonoom te kunnen werken waar en wanneer je maar wil!

In absoluut "mint" (nieuwstaat) conditie, zowel technisch als optisch in perfecte staat en zelfs nog steeds een maand of 5 onder garantie.

Nauwelijks gebruikt en altijd in een rookvrije studio gestaan, afgeschermd onder een stofhoes.

Heeft zelfs nog de orginele screen protector op (zie foto) en word geleverd in de originele verpakking.

Eventuele extra’s (kunnen desnoods ook los verkocht worden):
  • 1TB interne SSD (Crucial MX500): 49€
  • Akai MPC Plug-In Instruments:
    • The Keys Collection (Stage Piano, Stage EP & Organ): 99€ (value 199.99€)
    • Fabric Collection (Fabric, Fabric XL, Fabric Piano, Fabric Electric Piano) : 99€ (value 249.99€)
Alles samen: 999€
 

Attachments

  • Akai_MPC_Live_2_Top (Large).jpg
    Akai_MPC_Live_2_Top (Large).jpg
    133 KB · Bekeken: 53
  • Akai_MPC_Live_2_Front (Large).jpg
    Akai_MPC_Live_2_Front (Large).jpg
    163,8 KB · Bekeken: 50
  • Akai_MPC_Live_2_Back (Large).jpg
    Akai_MPC_Live_2_Back (Large).jpg
    139,3 KB · Bekeken: 45
  • Akai_MPC_Live_2_Screen_Account_Blurred (Large).jpg
    Akai_MPC_Live_2_Screen_Account_Blurred (Large).jpg
    93,8 KB · Bekeken: 47
Besef dat ik hier nog een account heb voor de MPC Bible.

Die zal ik weldra niet meer nodig hebben :D en kan ik er eventueel wel bij doen!
 
Verkocht aan sympathiek SynthForum lid!
 
Back
Top