• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Various!!!

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
837
Beste forum leden, ik ben door een vriend gevraagd instrumenten te verkopen van een overleden vriend van hem, tering triest verhaal wat ik jullie bespaar. De opbrengst gaat naar KNGF geleidenhonden daar beide heren blind zijn / waren.

We gaan niet voor de hoofdprijs, daar het niet in onze eigenstudio heeft gestaan, maar het is alleen thuis gebruikt en als ik het test werkte het prima.

Korg OPSIX In doos met handleiding. 275 Euro
Roland D-05, In doos, met handleiding 400 Euro
Leuk voor de kleintjes.. Yamaha PSS A50...in doos 40 Euro. Daarvoor laat je hem niet liggen toch?

Korg Nano control 2 pad 2 en key 2 ongetest.. ook geen flauw idee hoe te testen..50 Euro?

Motu 128 in doos. Nog niet kunnen testen... 120 Euro


Heb je feedback of een bod, omdat ik er naast zit.... prima, volgens mij zijn de prijzen erg scherp... behalve de D-05 misschien... maar die schijnen idioot veel te doen op reverb zelfs voor boven de 500.. Vroeger kocht je nog voor 250 Euro een D550!!

Er is meer... maar dat heeft tijd nodig...

Mensen die geintereseerd zijn in een Siel DK 70 en een Yamaha Portasound PS 400 in case!! mogen zich alvast melden... :D


Opsturen kan, op eigen kosten en eigen risico.
Anders bij het ADO stadion rechts af:walker:!
 
Back
Top