• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Event 2030 studio monitoren (waarvan 1 met kuren)

Prijs
250 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.103
Locatie
Hellevoetsluis
Hoi,

Ik heb 2 Event 2030 Studio monitoren in de aanbieding (foto's volgen nog)

1 van de 2 speakers, heeft het euvel dat het hoog soms wegvalt. Als je dan het volume opschroeft, plopt het weer terug.
De speaker is hier tweemaal voor ter reparatie aangeboden, waarbij de Op-Amps zijn vervangen.

Toch is het nog altijd niet 100% opgelost, vandaar de zachte prijs, voor de handige klusser.

Ze zien er verder keurig uit, altijd in rookvrije studio gebruikt en als ze beiden goed functioneren klinkt het prima.
 
Mocht er iemand een tip hebben, dan zou ik dat zeer waardereren: Wat te doen met 1,5 speaker?? :(

1 speaker verkopen lijkt me gek, maar 2 speakers bij het grofvuil zetten als "onverkoopbaar" ook. Waar doe je nu goed aan, ik kan er niets meer mee.

100 euro voor 1,5 werkende speaker, wie maakt me los! Ik kan er uit droevenis niet meer naar kijken..
 
Back
Top