Hallo! rare muziek hobbiest en audio reactive visual FX ontwikkelaar hier

SanderSwi

Ingeburgerd
Lid sinds
22 december 2023
Berichten
84
Locatie
Space
Hallo! ik ben Sander en maak rare muziek.

oke niet al mijn muziek is raar(wel veel) maar vooral erg divers, onder andere: sythwave/pagan/metal/industrial/electronic/psychedelic
check vooral eventjes hier MrBattlehunter
ik ben nu zon 3 jaar bezig met muziek maken, het begon met soundpools, zon jaar geleden begonnen met software sinds en recent met hardware synths.

daarnaast ben ik bezig met het ontwikkelen van een audio reactive muziek visualiser, deze kan aangestuurt worden met een PC toetsenbord maar ook met midi controls zo kun je bv van te voren presets maken en tijdens een optreden met je voerpedaal hier tussen switchen, later zal ik hier een uitgebreidere post over maken maar mocht je al interesse hebben check ondertussen dan een van deze links vast:



 
Laatst gewijzigd:
welkom! en erg interessant de konnektie met visuals!
thanks! en mocht je interesse hebben de visuals zelf uit te proberen ik heb net een half uurtje geleden een post in de software forum gemaakt :)
 
Goed gemaakt hoor...
een '80 cyberpunk achtig nummer...

1. mooi variërend wel een abrupt einde.
2. stevig arp sound, odd break...
:okdan:
 
Goed gemaakt hoor...
een '80 cyberpunk achtig nummer...

1. mooi variërend wel een abrupt einde.
2. stevig arp sound, odd break...
:okdan:
thanks! ik neem aan dat je het over mijn nummer onder de main post hebt? dat einde komt omdat dat filmpje vooral een showcase van de visuele presets was en mijn timing bij het opnemen net off was

dit is de original met wel een netjes einde en toepasselijkere muziek clip :p
 
Back
Top