• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Electra One MIDI controller te koop

Prijs
400 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Elektrocutie

Ingeburgerd
Lid sinds
31 december 2019
Berichten
78
Locatie
Belgie
Mijn Electra One controller mag terug de deur uit. Tijdje geleden overgekocht van een mede forumlid hier met als doel wat softsynths aan te sturen. Ondertussen heb ik echter een, voor mij handigere, manier gevonden via gig performer racks en een simpelere midi controller. Deze Electra One mag dus terug in de verkoop :)

Ik citeer de verkoper aangezien zijn uitleg gewoon correct is: "Het betreft geen MKII, maar dat betekent niet dat je er dan ineens niks mee kan ofzo.. check even de Electra One website voor meer informatie." Het toestel is gebouwd als een tank dus perfect voor de studio EN on stage :) Ik steel ook even schaamteloos de foto's uit zijn advertentie omdat ze gewoon goed zijn :p Natuurlijk maak ik met plezier wat eigen foto's als je interesse hebt. Komt met een USB kabeltje.


950378BC-2F18-4D0E-8FED-2F2A8E785670.jpeg
IMG_2883.jpeg
IMG_2884.jpeg
IMG_2885.jpeg
IMG_2886.jpeg
IMG_2887.jpeg

Ik moet er geen winst op maken, prijs is vast. Liefst afhalen in Buggenhout, maar kan ook verzonden worden maar dan op kosten en risico van de koper.
 
Ik had hem liever zonder verlies verkocht, maar begint in mijn weg te liggen dus ook een pricedrop voor de feestdagen: 375€

Liefst afhalen, verzenden kan ook maar op risico en kosten koper.
 
Back
Top