Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.921
Locatie
Utrecht, NL
Het is nu toch het hele jaar door zomer dus vandaar weer eentje voor de voetjes in het zand met eem cocktail:



Zoals gebruikelijk hoor ik graag tips, eventuele verbeteringen en ben ik ook niet vies van een complimentje maar gewoon luisteren zonder reactie mag natuurijk ook.
 
Laatst gewijzigd:
Gaaf gedaan.

Ik vind het alleen moeilijk om dit soort nummers te beoordelen vanuit mijn VST studiootje...:o:
20230727072150468818.png
 
Bij een tweede opinie, vind ik toch persoonlijk dat hij wat korter mocht. Zo naar de 3 minuten en een half ofzo. Hij blijft wel swingend, dat wel. Succes!
 
Oooh dat trompetje irriteert me man, het is te luid, te monotoon, te vaak... trekt heel de track naar plat EDM. Verder heel erg Buscemi :) (= dik compliment)
 
Bij een tweede opinie, vind ik toch persoonlijk dat hij wat korter mocht. Zo naar de 3 minuten en een half ofzo. Hij blijft wel swingend, dat wel. Succes!

Ok dank voor de input.. welk stuk mag er volgens jou dan uit?

Oooh dat trompetje irriteert me man, het is te luid, te monotoon, te vaak... trekt heel de track naar plat EDM. Verder heel erg Buscemi :) (= dik compliment)

haha.. hmmmm. Oké zal er eens naar kijken. Overigens heb ik een 7" singeltje van Buscemi 😃
 
Laatst gewijzigd:
Deze is op 5 april in de digital stores.
Komt uit op het Duchesse label:

Screenshot 2024-03-30 at 05.28.05.png


Op 19 april ook te vinden op de streaming diensten.

Titel is aangepast naar Meu Bem (wat Portugees is voor 'My Dear') na het vervangen van de vocals.
Had de mods verzocht de titel van deze topic aan te passen maar is om onduidelijke redenen (nog) niet gebeurd.

Mastering is gedaan door Connected Mastering wat nu zo'n beetje mijn vaste masteraar is.

Wederom dank allen voor de input!
 
@Montfrooij Dank!
Snap niet zo goed wat er ingewikkeld aan is om vocalen toe te voegen.
He makkelijkst is om naar online sample libraries te gaan als Splice of Loopcloud
Daar vind je veel acapella vocalen die je op toonsoort kan kiezen.
Als je iets gevonden hebt kan je het gewoon direct in je daw slepen en meestal is het al op maat geknipt dus plak je het zo in je song
 
@Montfrooij Dank!
Snap niet zo goed wat er ingewikkeld aan is om vocalen toe te voegen.
He makkelijkst is om naar online sample libraries te gaan als Splice of Loopcloud
Daar vind je veel acapella vocalen die je op toonsoort kan kiezen.
Als je iets gevonden hebt kan je het gewoon direct in je daw slepen en meestal is het al op maat geknipt dus plak je het zo in je song
Ah ok. Dat is dus mijn probleem.
Ik ben niet lid van die diensten, dus die bron heb ik niet. Maar dan snap ik het idd.
 
Back
Top