• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Universal Audio Waterfall B3 & Rotary (incl. iLok)

Prijs
150 Euro
Conditie
Nieuw

aart

Aart
Lid sinds
2 februari 2006
Berichten
131
Locatie
Juinen
Te koop deze 2 geweldige plugins van Universal Audio de Waterfall B3 en Waterfall Rotary.

Voor degene die Universal Audio kennen is het goed om te weten dat deze plugin gewoon stand-alone draaien zonder verplichte hardware van Universal Audio. De plugin werkt met de meeste gangbare DAW's (zelf gebruikt in Apple Mainstage)

Komt incl. Licentie transfer bij Universal Audio en iLok USB (om op locaties zonder (goede) Wifi te kunnen blijven spelen).

Nieuwwaarde circa € 258,- nu over te nemen voor € 150,-
 
Prijsverlaging en losse verkoop iLok:

Komt incl. Licentie transfer bij Universal Audio en eventueel in combinatie met iLok USB (om op locaties zonder (goede) Wifi te kunnen blijven spelen)

Nieuwwaarde circa € 258,-

met iLok 125,- euro
zonder iLok 100,- euro
Losse iLok 35,- euro
 
De iLok is inmiddels verkocht.

Naar aanleiding van vragen over de licentie. Deze plugins zijn gewoon netjes gekocht en staan zowel in mij UA als mijn iLok account. Omdat ik beide account alleen voor dit doen heb gemaakt, verkoop ik in feite mijn accounts. Koper kan daarna het wachtwoord veranderen, dowloaden, installeren en zijn/haar computer authoriseren.

Prijs 100,- euro (huidige verkoopprijs bij UA is 216,- euro)
 
Prijsverlaging 75,-
 
bump
 
Back
Top