Harm - Legaliseer die Ganja (hiphop)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.708
Locatie
burgum
Naast muziek is cannabis een grote liefde van me, dus daarom moest ik er wel een lied over maken.
Goed, of ze het legaliseren of niet, ik rook er geen bong minder om maar ja, zo kan je elke concept wel kapot filosoferen.

De truck is bij mij om een nummer af te hebben voordat ik begin te mierenneuken.

Mocht iemand dit herkennen van een tijdje terug, dat klopt ten dele maar heb de rap overnieuw gedaan en de tekst veranderd.

Mijn album komt er aan, het is een beetje vertraagd maar hier is de eindversie van de hobbykwekert.
 

Attachments

  • Harm - de hobbykwekert.mp3
    8,3 MB
Heb nog een paar dingetjes veranderd. Zoals bong geluiden aan het einde van het nummer onder het praatje van de agent toegevoegd. Het klinkt net alsof ie er zelf van zit te lurken! :D

Ook heb ik de master veranderd. Nu op naar de volgende. ;)
 

Attachments

  • Harm - de hobbykwekert.mp3
    8,3 MB
Hola Dilango,

Ja een protest lied,prachtige muziek tegen de verotte politiek.
Goed gedaan.

Groeten van Andreos, :okdan:
 
Dilago yo,

ja prima track...hou van old school maar je tracks zijn altijd zo dof en weinig energie ...misschien is dat de bedoeling meer chill vibe ...maar ik hou toch meer van meer open en pit...
Hiphop uit de 80 en 90's was behoorlijk scherp qua frequencies en mids...denk aan public enemy..anyway...ieder zijn ding
maar als ik je tracjk hoor dan heb ik meteen zoeits kom op meer boem bada boem yooooo:D

anyway,,,,ik had wat wijn en wat tijd om te experimenteren..dus hier iig een versie ervan...
Maar serieus ..lekkere track man...:mega:
 

Attachments

  • bounce 2.mp3
    8,4 MB
Dilago yo,

ja prima track...hou van old school maar je tracks zijn altijd zo dof en weinig energie ...misschien is dat de bedoeling meer chill vibe ...maar ik hou toch meer van meer open en pit...
Hiphop uit de 80 en 90's was behoorlijk scherp qua frequencies en mids...denk aan public enemy..anyway...ieder zijn ding
maar als ik je tracjk hoor dan heb ik meteen zoeits kom op meer boem bada boem yooooo:D

anyway,,,,ik had wat wijn en wat tijd om te experimenteren..dus hier iig een versie ervan...
Maar serieus ..lekkere track man...:mega:
De samples zijn grotendeels afkomstig van een oude tape opname van mijn eigen bandje van weleer dus dof klinkt het zeker. Vind mijn eigen mix mooier dan de jouwe maar met twee sporen mixen is ook nagenoeg onmogelijk. Mocht je een serieuze poging willen doen dan stuur ik je graag de losse sporen toe.
 
Back
Top