Single release Lost

monkey

https://www.instagram.com/thenightservicecommute/
Lid sinds
20 december 2014
Berichten
224
Locatie
space
Hallo allemaal
Ik ben blij en trots dat ik kan meedelen dat de eerste single van mijn debuutalbum In Transit uit is. De single heet Lost en gaat over het slenteren door de stad zonder doel of bestemming. Het representeert het gevoel van vrijheid en dat je gewoon mag zijn en jezelf verliest in de stad en het moment. Lost is een verhaal dat wordt verteld door instrumentatie en veldopnames, het voelt rauw, puur en oprecht. Je kan jazz met hiphop invloeden verwachten, die met de grootste liefde en plezier zijn gemaakt. De clip gemaakt door Thijs Koelink vertaalt de muziek op fantastische wijze.
Lost is nu beschikbaar op alle streaming platforms.


enjoy,
 
Heel prettig om naar te luisteren.

Mooie "moody" muziek.

De video in zwart/wit is ook heel sfeervol.
Even dacht ik dat dit ergens in de VS was opgenomen maar dan zag ik de borden met de plaatsbenamingen.
Den Haag, Rotterdam zien er fantastisch uit in zwart/wit
 
Heel prettig om naar te luisteren.

Mooie "moody" muziek.

De video in zwart/wit is ook heel sfeervol.
Even dacht ik dat dit ergens in de VS was opgenomen maar dan zag ik de borden met de plaatsbenamingen.
Den Haag, Rotterdam zien er fantastisch uit in zwart/wit
thanks man, tof om te horen
 
Ik vind hem geweldig, krijg een beetje die 70s urban feeling. Tof ook die tape effects om het nog mooier retro te krijgen. Petje af!
Thanks!
 
De muziek past goed bij de beelden.
Het mooiste ervan vond ik nog wel om de beelden thuis te kunnen brengen als een soort puzzel.
De muziek maakt ook een mooie mix met de life geluiden.
Maashaven, Leuvenhaven, De fietserstunnel onder de Maas.
Het geeft me een thuis gevoel met veel herrineringen.
 
Ter gelijkertijd schept die zwartwit fotografie ook wat afstand.
De accenten komen helemaal anders te liggen.

(Offtopic) > De Jumbo bij Rijnhaven waar ik een vrouwtje ontmoette die van €45pw moest rondkomen zo niet dan moet je papier prikken met een hesje aan. Enzovoorts.
Net als in NewYork denk ik.
 
De muziek past goed bij de beelden.
Het mooiste ervan vond ik nog wel om de beelden thuis te kunnen brengen als een soort puzzel.
De muziek maakt ook een mooie mix met de life geluiden.
Maashaven, Leuvenhaven, De fietserstunnel onder de Maas.
Het geeft me een thuis gevoel met veel herrineringen.
Thanks! We zijn in Rotterdam gaan filmen om een grootstadse vibe neer te zetten. Lekker slenteren, en filmen. Het is een tof project geworden!
 
Back
Top