Minimal Audio Current

jando

schelpdier
Lid sinds
29 januari 2014
Berichten
1.053
Locatie
IJmuiden
Minimal heeft een soft synth ontwikkeld genaamd Current, met veel opties voor wavetables, granular, samples en sub, plus een hoop mogelijkheden voor filters en een zeer uitgebreid scala aan effecten.



Vind Rift en morhphEQ gave effect plugins, en deze heeft een zelfde soort interface design, die ik erg goed vind.

Nu kwamen ze met een subscriptie model, maar dat bracht zoals te verwachten nogal wat weerstand dus geven ze nu de opties om direct te kopen of rent to buy, al staat dat nog niet op de website.

Ben zelf voorlopig wel voorzien in softsynths, maar deze is toch wel weer mooi.
 
Ik heb hem nog niet zelf getest ( ik heb hetzelfde "ik ben wel voorzien" gevoel) maar zo op het eerste gezicht lijkt het wel heel erg op Vital, niet?
 
Ja heeft veel overeenkomsten met vital (of de andere bekende moderne soft synths), maar komt ook wel met wat unieke dingen zoals de ingebouwde minimal audio effecten, zeker morph eq en de fuse compresser, waarmee je weer een hoop kunt automaten/randomizen.
 
ik zag hem van de week langs komen, lijkt me wel een gave synth, 200 dollar momenteel nog wel iets te prijzig vind ik en die RTO zie ik ook niet zitten, presets doe ik meestal weinig mee. Hopelijk komt er nog een keer een sale van, maar dat zal vast niet aangezien ze eigenlijk een subscription op het oog hadden.
 
Is dit niet een maandelijkse rent plugin?
 
het is nu duidelik hoe je Current kunt kopen, met RTO, of ineens;


en als je al produkten van Minimal Audio bezit, kan je de bundel kopen waar Current inzit, hangt af welke produkten je hebt en aantal, hoe dan de prijs zakt.

dus meerdere wijzen op aan Current te komen...
 
Back
Top