• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Stage 2 SW73 - Nieuwstaat - Evt. inruil Majella Audio Implexus of Modor NF-1 MkII

Prijs
1500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

grandaddy

Modulator
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
1.088
Locatie
Waar ik ben
Nord Stage 2 73 SW - In absolute nieuwstaat. In de originele verpakking. Compleet met de CD-Roms en een extra aangeschaft Nord Sustain Pedal.

Heeft nooit op een podium gestaan. Is beschamend weinig gebruikt. De Stage bleek voor mij geen geschikt instrument te zijn.

Vaste bodemprijs € 1.500.

Enige inruilmogelijkheden:
  • Majella Audio Implexus, compleet en in perfecte staat + € 300
  • Modor NF-1 Mk II (dus géén Mk1) compleet en in perfecte staat + € 600
Op te halen bij een bevriend collega synthforumlid in Amsterdam, tegen contante betaling.
 
Nord Stage 2 73 SW - Ruil met z.g.a.n. Sequential REV 2 16-voice desktop kan ook
 
De Sequential REV 2 vervalt als ruiloptie.

Ruil met een z.g.a.n., en complete, Sequential Prophet X is wel mogelijk. Ik leg er dan €500 bij.
 
De enige resterende inruilmogelijkheden zijn:
  • Majella Audio Implexus, compleet en in perfecte staat + € 300
  • Modor NF-1 Mk II (dus géén Mk1) compleet en in perfecte staat + € 600
 
Je hóeft er natuurlijk niet mee het podium op. Dat heb ik ook nooit gedaan, en dat vond -ie prima. Kortom, een heel makkelijke jongen om mee te werken. En knálrood natuurlijk!
 
Back
Top