USB 4.0 (win 11 40Gbps) naar Thunderbolt 3

Met een kabeltje..

Volgens DEZE website

“Both connectors are based on the USB-C standard, too, making them entirely reversible. They're also compatible with existing USB 3.2 devices and support the DisplayPort protocol for handling external displays.

USB4 is also backward compatible with Thunderbolt 3, letting Thunderbolt 3 cables work just fine on a USB4-equipped laptop or similar device. That isn't mandatory though, so it will be up to the laptop or device manufacturer to include that support.”
 
USB4 is also backward compatible with Thunderbolt 3, letting Thunderbolt 3 cables work just fine on a USB4-equipped laptop or similar device. That isn't mandatory though, so it will be up to the laptop or device manufacturer to include that support.”
Betekent dit dan dat USB 4 standaard het thunderbolt protocol bevat, of betekent die laatste zin dat de laptop wel degelijk thunderbolt appart moet hebben?
 
Mijn kennis in deze materie gaat helaas niet verder dan iets intikken in het zoekveld van Google en een stukje copy-paste uit een resultaat..
 
Goedemorgen, bedankt voor de tips!
Ik had die website nog niet gezien.
Cablematters.
Heb ze die vraag gemaild.
Benieuwd of ze een kabel van 6 meter hebben.
Al dan niet actief.

Ik hou jullie op de hoogte.👍
 
Even een bump voor dit topic.. @mixmannetje werkte dit??

En weet iemand of een Thunderbolt 3 device ook op een USB 3.2 poort kan werken? via 'n speciale kabel/adapter? :)
 
Thanx!! Ik denk dat het dan een PCI-e insteekkaart wordt. De computer waar ik mee bezig ben heeft dan ook weer losse headers die dan op de kaart moeten.. Hopelijk gaat dat werken.. :engel:
 
Thunderbolt zal altijd een type usb c poort aansluiting zijn met een aanduiding van een symbool dat ik een bliksemschicht noem zoiets: ⚡
 
Back
Top