• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te koop : Oxi One + Travel Case

Prijs
685 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
62
Vanwege overcompleet bied ik mijn Oxiinstruments Oxi One te koop aan. Deze zeer uitgebreide sequencer is het beste wat de markt op dit moment te bieden heeft. De mogelijkheden zijn echt ongekend.

De Oxi One is amper gebruikt en verkeert daardoor in nieuwstaat. Deze is gekocht op 3 maart j.l. bij Thomann en heeft dus nog volledige garantie. De factuur is aanwezig.

De Oxi One lever ik met de originele travel case en midi- en usbkabel.(zie foto's).

Te zien/testen bij mij thuis. Aangetekend/verzekerd verzenden is op verzoek ook mogelijk.(risico koper)
 

Attachments

  • IMG_0365.jpeg
    IMG_0365.jpeg
    291,1 KB · Bekeken: 84
  • IMG_0362.jpeg
    IMG_0362.jpeg
    340,6 KB · Bekeken: 61
  • IMG_0364.jpeg
    IMG_0364.jpeg
    253,7 KB · Bekeken: 65
Back
Top