Impromptu Synthesizer Madness

skrie

Ingeburgerd
Lid sinds
30 Maart 2017
Berichten
78
Locatie
Koudekerk aan den Rijn
Ik heb het een beetje druk de laatste tijd, maar toch wel weer een leuk muziekie opgenomen. :)

Het was eerst een vrij rauwe file met veel improvisatie.
Maar ik heb er flink aan zitten poetsen om de timing een beetje recht te krijgen.

Waarschuwing, tis vrij rauwe muziek. Ik heb er met één of andere A.I. website
wat video bij gegenereerd om de pijn wat te verzachten.

-skrie 8)

 
Je muziek doet me denken aan die van Dianne Brand. Heel speels, innovatief en speciaal. Wat bij mij wel het geval was, zoals steeds, is dat ik me vlug laat afleiden door het beeldmateriaal, zodat ik me minder focus op de muziek. Ik vraag me af of hier veel forumleden last van hebben. Goed bezig gast! :)

Gloomy
 
Klinkt goed, de tuning van je synths is op het randje, maar toch goed genoeg om niet storend te zijn.
 
Je kan heel goed doen alsof je een CS80 onder je vleugels hebt ;). De video stoort mij niet. Als ik me op de muziek wil concentreren, doe ik gewoon mijn ogen toe :eureka:. Heel af en toe merk ik de invloeden van wijlen Vangelis. Het geheel is heel symfonische opgezet en blijft boeien tot op het einde. Misschien niet even toegankelijk voor iedereen maar ik vind het in ieder geval super :okdan:.

Blij dat je nog eens iets van je hebt laten horen.

:doei:

Danny
 
Klinkt goed, de tuning van je synths is op het randje, maar toch goed genoeg om niet storend te zijn.
Ik zal er eens op letten. Aangezien ik alleen Synths heb met digitale oscillators zal het wel gewoon een patch setting zijn.
Ik maak nog wel eens een patch met een rare tuning die ik dan hergebruik, maar vergeet dat ie slightly off-pitch was.

Je kan heel goed doen alsof je een CS80 onder je vleugels hebt ;). De video stoort mij niet. Als ik me op de muziek wil concentreren, doe ik gewoon mijn ogen toe :eureka:. Heel af en toe merk ik de invloeden van wijlen Vangelis. Het geheel is heel symfonische opgezet en blijft boeien tot op het einde. Misschien niet even toegankelijk voor iedereen maar ik vind het in ieder geval super :okdan:.

Blij dat je nog eens iets van je hebt laten horen.

:doei:

Danny
Thx Danny. Het is inderdaad erg symfonisch. Ik weet nooit wat ik ga maken voor het aan de gang is. Ik maak me geen zorgen over het resultaat.

Je muziek doet me denken aan die van Dianne Brand. Heel speels, innovatief en speciaal. Wat bij mij wel het geval was, zoals steeds, is dat ik me vlug laat afleiden door het beeldmateriaal, zodat ik me minder focus op de muziek. Ik vraag me af of hier veel forumleden last van hebben. Goed bezig gast! :)

Gloomy

Ik wil graag mijn muziek bij elkaar hebben op Youtube. Vaak neem ik wat beeldmateriaal op van mezelf als ik zit te spelen.
Maar dat verstoort vaak enorm mijn creativiteit. Dit is voor mij een manier om toch wat beelden te hebben voor mijn channel.
Ik kan me helemaal voorstellen dat het beeldmateriaal afleid. Het wordt op deze manier toch één geheel. Ik vind het niet erg though.
 
Back
Top